Business Magazin: Revoluţia imprimantelor 3D - Cum ar fi să-ţi tipăreşti ficatul acasă?

Materialul de copertă pe care noul Business Magazin îl propune cititorilor de luni, 21 ianuarie, cu titlul "Noua epocă a creativităţii - revoluţia imprimantelor 3D", este dedicat tehnologiei de imprimare tridimensională 3D, folosită la nivel industrial şi care intră acum şi în casele oamenilor.

195 afișări
Imaginea articolului Business Magazin: Revoluţia imprimantelor 3D - Cum ar fi să-ţi tipăreşti ficatul acasă?

Business Magazin: Revoluţia imprimantelor 3D - Cum ar fi să-ţi tipăreşti ficatul acasă?

"Tehnologia de tipărire 3D apare în lista tehnologiilor emergente, alături de chirurgia robotică, transplantul de creier uman, inteligenţa artificială, arma cu plasmă sau automobilul capabil să zboare şi să se conducă singur. Puţine au depăşit însă stadiul de teorie sau de cercetare şi s-au concretizat în experimente şi chiar mai puţine, printre care şi tehnologia despre care se vorbeşte în acest articol, pot fi întâlnite în prezent în viaţa reală. Imprimarea de obiecte în format tridimensional poate însemna o adevărată revoluţie la nivel de inovaţie şi poate schimba cu totul regulile capitalismului", scrie Businesss Magazin.

Potrivit revistei, posibilităţile sunt, cel puţin teoretic, nelimitate, nu numai că pot fi tipărite cu o imprimantă 3D obiecte dintre cele mai variate, de la componente pentru avioane, automobile sau dispozitive electronice şi până la căni sau obiecte decorative, dar tehnologia este regăsită inclusiv în medicină, unde se experimentează în prezent tipărirea de ţesut moale şi, într-un viitor nu foarte îndepărtat, chiar şi de organe.

În ceea ce priveşte noua epocă a creativităţii, Claudiu Rădoi, reprezentant Z Spot Media, afirmă că suntem cu câţiva ani în urmă faţă de SUA sau de occident, mulţi interesandu-se despre imprimantele 3D, dar la final numărul celor care ajung să işi cumpere fiind mic. Prin urmare, o nouă revoluţie industrială este la un pas de realitate şi are toate şansele să atragă după sine şi o revoluţie a inovaţiei, materialul integral despre această tehnologie putând fi citit în revista Business Magazin, disponiblă doar în reţelele Inmedio şi Relay.

În noul număr al revistei cititorii vor afla şi ce anume va domina situaţia finanţelor şi a necesarului de finanţare în 2013-2014, ce ţări sunt pe cale să încheie noi acorduri cu FMI, cum evoluează preţul petrolului şi al gazelor şi ce profituri au avut marile bănci ale lumii. Tot in paginile revistei, Carlos Tavares, directorul operaţional al grupului Renault, descrie evoluţia producţiei şi a exporturilor Dacia din ultimii 7 ani şi ce anume menţine producţia la capacitatea maximă. Ronald Binkofski, cel care a deţinut în ultimii doi ani frâiele Microsoft Romania, dezvăluie cum va răspunde propunerii privind noua poziţie care i-a fost propusă, şi anume cea de director general al filialei din Polonia, iar omul de afaceri Cristian Pandel, proprietarul agenţiei de turism Christian Tour, o prezenţă insolită printre proprietarii de agenţii de tursim, numeşte atât modelele sale de business, cât şi detalii despre evoluţia companiei pe care o conduce, el susţinând că mai are multe de învăţat în domeniu, chiar şi de la cei de vârsta lui.

Din numărul lansat pe piaţă în 21 ianuarie cititorii pot afla cum a evoluat industria auto la nivel global, iar la secţiunea Reportaj sunt ilustrate ultimele noutăţi în domeniul turismului românesc şi ce staţiune se preconizează că va deveni noul St.Moritz de România. Secţiunea Lifestyle i-a fost dedicată directorului general pentru România şi Europa de sud-est al producătorului francez de seminţe pentru agricultură Caussade Semences Ştefan Gheorghiţă şi modului în care acesta işi petrece sfârşitul de săptămână, dezvoltând un nou proiect antreprenorial, care îl transformă din executiv de corporaţie în fermier. Tot aici, povestea unuia dintre activiştii de frunte pentru libertatea informaţiilor, programatorul care la vârsta de 26 de ani şi-a luat viaţa, Aaron Swartz.

În plus faţă de temele precizate revista are o serie de subiecte de actualitate, analize şi comentarii, grupate în secţiunile: Comerţ - Centrul Capitalei, un film fără actori principali în distribuţie; Gourmet - Stelele Michelin lipsesc din peisajul culinar românesc.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici