Ce trebuie să faci ca să te angajezi la Google: Patru interviuri telefonice de 40 de minute şi un interviu final de patru ore

Compania Google este unul dintre cei mai doriţi angajatori din lume şi sunt foarte puţini cei care reuşesc să treacă de multiplele interviuri pe care le presupune procesul de recrutare. În fiecare an, peste un milion de persoane aplică pentru un job aici, însă numai 6.000 sunt angajaţi (0,6% dintre cei care aplică).

849 afișări
Imaginea articolului Ce trebuie să faci ca să te angajezi la Google: Patru interviuri telefonice de 40 de minute şi un interviu final de patru ore

Ce trebuie să faci ca să te angajezi la Google: Patru interviuri telefonice de 40 de minute şi un interviu final de patru ore (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Indiferent de poziţia vizată, experienţa acumulată şi numele companiilor pentru care ai lucrat, procesul de selecţie este la fel de riguros, iar întrebările şi testele la fel de inedite.

Constantin, un cititor Gândul din Chişinău stabilit în Bucureşti, a aplicat pentru un job la Google în urmă cu şase luni. Chiar dacă nu a fost angajat, a acceptat să povestească experienţa celor patru interviuri telefonice care au însumat aproape 200 de minute şi a interviului final de 4 ore.

Tânărul spune că au urmat patru interviuri telefonice cu cei de la Google, fiecare cu o durată medie de 40 de minute. "Se discută în general două subiecte: de ce aplici la Google şi ce te recomandă pe tine pentru acel post, care sunt atuurile tale. Dacă treci de al patrulea interviu, Google te invită oficial la interviul final şi îţi plătesc ei avionul dus-întors, plus cazarea şi mâncarea", spune tânărul.

El se numără printre norocoşi, fiindcă a fost chemat în Polonia. Invitaţia l-a surprins, deoarece "cei de la resurse umane nu-ţi dau niciun feedback, ei doar îţi pun întrebări şi, în funcţie de răspunsuri, te califici sau nu. Tu ca aplicant nu ai voie să pui întrebări. În plus, există clauze de confidenţialitate foarte stricte, de-aia nu prea găseşti nicăieri informaţii despre cum e să te angajezi la Google".

Află ce înseamnă un interviu la Google pe www.gandul.info

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici