Chello Zone a preluat pachetul de acţiuni deţinut de grupul Realitatea la televiziunea Romantica

Compania Chello Zone a preluat pachetul de acţiuni deţinut de grupul Realitatea-Caţavencu la canalul Romantica - 49% - şi a devenit, începând de săptămâna trecută, proprietar 100% al postului de televiziune, a declarat pentru MEDIAFAX Dorian Ciubuc, directorul general al Chello Networks SRL.

427 afișări
Imaginea articolului Chello Zone a preluat pachetul de acţiuni deţinut de grupul Realitatea la televiziunea Romantica

Chello Zone a preluat pachetul de acţiuni deţinut de grupul Realitatea la televiziunea Romantica

"Realitatea Media a avut o participaţie de 49%. Piaţa media a suferit transformări majore în urma descreşterii încasărilor din publicitate, lucru care a schimbat multe planuri. Fapt pentru care, în urma consultărilor şi a discuţiilor multiple, s-a hotărât că asta este cea mai bună variantă, ca Chello să-şi răscumpere părţile. Romantica a intrat 100% în portofoliul Chello, de săptămâna trecută", a spus Dorian Ciubuc, prezent marţi la Convenţia de Comunicaţii prin Cablu.

Dorian Ciubuc nu a precizat care a fost preţul tranzacţiei. El a spus, însă, că în prezent Romantica este un canal de sine stătător. "Sunt discuţii privind strategia de programe, se merge pe experienţa acumulată până acum şi pe rating-urile obţinute ca şi ghid în construcţia grilei. Suntem mulţumiţi de cum evoluează canalul, are o creştere bună", a spus Ciubuc.

Potrivit lui Dorian Ciubuc, "Realitatea prestează în continuare servicii" - precum cele pe "partea tehnică" - pentru Romantica.

Directorul general al Romantica, în urma preluării canalului, este Mike Moriarty, Managing Director of Chellomedia, Central Europe, a mai spus Dorian Ciubuc.

Postul Romantica este disponibil pe reţelele mari de cablu şi DTH din România (mai puţin pe Dolce), unui număr total de peste patru milioane de abonaţi.

Televiziunea Romantica este dedicată femeilor mature din România. Televiziunea are sloganul "Meriţi să fii fericită" şi va difuza în 2011 colecţia de filme Sidney Sheldon, Danielle Steel şi Harlequin, o nouă serie de pelicule de dragoste, seriale lifestyle, precum "Martha Stewart Show", "Regină pentru o zi", "Jurnal de nuntă", "Cu 10 ani mai tânără", seriale de colecţie, precum "Nord şi Sud", "Telefonul de la miezul nopţii", "Dinastia" etc.

Televiziunea Romantica a fost lansată la sfârşitul lunii martie 2007.

Potrivit site-ului Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), licenţa audiovizuală a televiziunii Romantica este deţinută de societatea Romantica Television SRL.

Modificarea din acţionariatul companiei Romantica Television SRL nu a fost operată încă la Registrul Comerţului.

Potrivit datelor disponibile la Registrul Comerţului, acţionarii Romantica Television SRL sunt: Zonemedia Broadcasting Limited - 51% (Marea Britanie - în care Liberty Global Inc., companie publică pe acţiuni supusă legilor SUA şi tranzacţionată pe piaţa NASDAQ, deţine mai mult de 80%), Realitatea Media SA - 10%, Global Video Media SA - 13% şi Realitatea Media Together SRL - 26%.

Romantica Television SRL a avut în 2009 o cifră de afaceri netă de 15.440.699 de lei şi un profit net de 6.314.924 de lei.

Grupul Realitatea-Caţavencu a anunţat, încă din 6 ianuarie 2009, că a făcut o ofertă companiei Chello Zone pentru preluarea pachetului majoritar al postului Romantica şi a decis să oprească investiţiile şi să renunţe la producţia locală a canalului.

"Grupul Realitatea-Caţavencu a făcut o ofertă partenerului englez, Chello Zone, pentru preluarea pachetului majoritar al postului TV Romantica. Până la primirea unui răspuns ferm, conducerea GRC a decis să oprească temporar dezvoltarea staţiei şi investiţiile", se arăta în comunicatul de la vremea respectivă al grupului Realitatea-Caţavencu.

În plus, se preciza că Romantica va renunţa la producţia de conţinut local pentru primul trimestru al anului 2009. "O mare parte din personalul implicat acum în producţia locală va fi redistribuit în cadrul grupului", se mai spunea în comunicatul Realitatea-Caţavencu.

Chello Central Europe este proprietarul unor branduri cunoscute de conţinut în Europa Centrală. Portofoliul curent de televiziuni din România include Minimax, Sport 1, Sport M, TV Paprika, Fine Living Network, Zone Reality, JimJam, Extreme Sports Channel, Romantica, MGM, Outdoor Channel şi Food Network.

Chello Central Europe este parte din Chellomedia, divizia europeană de conţinut a Liberty Global, Inc. Chellomedia îşi desfăşoară activitatea la nivel global prin intermediul companiei Chello Zone, pe care o deţine în totalitate.

În România, Chello Zone îşi desfăşoară operaţiunile prin intermediul societăţii Chello Networks SRL, condusă de Dorian Ciubuc.

Cea de-a 15-a ediţie a Convenţiei de Comunicaţii prin Cablu - singurul târg românesc de televiziune şi echipamente destinate comunicaţiilor prin cablu - se desfăşoară marţi şi miercuri, la Bucureşti, în organizarea Asociaţiei de Comunicaţii prin Cablu (ACC).

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici