- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (27.01.2011, 14:09)
- , ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
CNA: Publicitatea pe ecran partajat, interzisă în programele pentru minori, la ştiri şi dezbateri
Publicitatea pe ecran partajat este interzisă în programele destinate minorilor, în emisiunile de ştiri, dar şi în dezbaterile politice difuzate pe posturile de televiziune, potrivit unei modificări a Codului audiovizualului, adoptată joi de membrii CNA.
190 afișări
CNA: Publicitatea pe ecran partajat, interzisă în programele pentru minori, la ştiri şi dezbateri (Imagine: Ovidiu Micsik/Mediafax Foto)
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a discutat în şedinţa de joi, pe articole, proiectul de modificare a actualului Cod de reglementare a conţinutului audiovizual, adoptând unele modificări ale acestuia.
Astfel, în noul Cod al audiovizualului a fost introdusă o secţiune nouă privind "Ecranul partajat".
CNA a decis că publicitatea pe ecran partajat trebuie să fie difuzată cu respectarea următoarelor condiţii cumulative: "să fie clar separată de conţinutul editorial printr-o divizare a suprafeţei ecranului, obţinută prin afişarea spoturilor publicitare într-o fereastră publicitară distinctă de fereastra editorială; pentru a nu altera programul principal, nu trebuie modificat raportul de aspect al imaginii acestuia, iar suprafaţa ferestrei publicitare nu trebuie să depăşească suprafaţa ferestrei editoriale" şi "să fie uşor de identificat prin afişarea menţiunii «Publicitate», pe toată durata difuzării acesteia".
ULTIMELE ȘTIRI
-
Shakira numește monogamia o „utopie”. Ce spune cântăreața la doi ani de la despărțirea de Piqué
-
Dronele Institutului de Fizică a Pământului monitorizează zona surpării din Slănic
-
A ordonat Putin uciderea lui Navalnîi? Iată ce arată evaluarea agenţiilor de informaţii americane
-
Mare economist maghiar: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România!"
Potrivit deciziei CNA, este interzisă difuzarea de publicitate "în mod simultan pe două sau mai multe ferestre partajate" şi "în crawl".
De asemenea, este interzisă difuzarea publicităţii pe ecran partajat în următoarele categorii de programe audiovizuale: "programe destinate minorilor", "programe de ştiri" şi "dezbateri politice".
Timpul de difuzare a publicităţii pe ecran partajat intră în calculul limitei orare de 12 minute, potrivit CNA.
CNA continuă discuţiile pentru a modifica actual Cod al audiovizualului, proiectul urmând să fie finalizat în următoarea perioadă.
Noul Cod audiovizual va intra în vigoare după publicarea lui în Monitorul Oficial.
Citește pe alephnews.ro: Cum să-ți stimulezi metabolismul? 5 moduri simple pentru a accelera pierderea de grăsime
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Pensionarii vor primi banii înaintea Paștelui. Poșta Română a început distribuirea în avans a pensiilor
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe