- Home
- Cultură-Media
- SAN FRANCISCO, (10.09.2013, 14:42)
- Ana Obretin
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
CNN şi BSkyB vor putea publica în direct mesaje de pe Facebook
Facebook oferă, începând de luni, unor companii de media, printre care se numără CNN şi BSkyB, posibilitatea de a integra în direct în timpul emisiunilor comentarii "la cald" publicate de utilizatorii reţelei de socializare, intrând pe un teren dominat până în prezent de Twitter.
Urmărește
305 afișări
CNN şi BSkyB vor putea publica în direct mesaje de pe Facebook (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
"Companiile de media pot începe să integreze comentarii de pe Facebook în emisiunile şi transmisiunile lor, afişând în timp real mesaje publice" de pe reţeaua de socializare americană, scrie Justin Osofsky, vicepreşedinte Facebook pentru operaţiuni online, pe un blog al platformei.
Televiziunea de ştiri CNN, emisiunea "Today Show" de pe NBC, reţeaua prin satelit britanică BSkyB (Sky News, Sky Sports etc.) şi site-ul de ştiri online Slate se numără printre partenerii Facebook în acest proiect, în care numai mesajele publice vor putea apărea în direct.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ești de acord ca Iohannis să rămână în funcție, deși mandatul lui expiră pe 21 decembrie? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Criză uriaşă în Siria. ONU susţine că 16 milioane de oameni au nevoie de ajutor de urgenţă
-
Netanyahu respinge acuzaţiile de corupţie: Pur şi simplu ridicole
-
Sondaj: Pe ce model şi-ar dori ucrainenii ca ţara să adere la NATO
Numeroase companii media folosesc în prezent mesaje publicate pe Twitter, pentru a face publicul să reacţioneze şi a accelera interactivitatea.
Osofsky spune că Facebook vrea să ajute astfel dezvoltarea programelor care permit "descoperirea şi iniţierea conversaţiilor despre ceea ce se întâmplă în lume", în domeniile sportului, divertismentului etc.
Programele folosite pentru acest proiect - Public Feed şi Keyword Insights - permit, de asemenea, mediilor partenere să cunoască vârsta, sexul şi zona în care se află autorii comentariilor de pe Facebook publicate în emisiuni.
Astfel se va putea afla "unde provoacă cea mai mare vâlvă un subiect, dacă este popular în rândul bărbaţilor sau al femeilor şi ce categorie de vârstă este interesată mai mult de acesta", a mai spus Osofsky.
Citește pe alephnews.ro: Austria este de acord cu admiterea României și a Bulgariei în Spațiul Schengen
Citește pe www.zf.ro: Cum a fost invadată Polonia de ruşi prin Belarus
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
O profesoară din Brașov a câștigat titlul de cea mai rapidă cititoare din lume. Cine este Teodora Voinescu
Cine este, de fapt, în spatele TikTok. Povestea omului care a creat un fenomen pe care preşedintele Donald Trump vrea să îl distrugă, iar unele dintre cele mai importante companii americane vor să-l cumpere
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
17 zile de viscol și ninsori în luna ianuarie, în România, potrivit meteorologilor EaseWeather
CANCAN.RO
Medicul neurochirurg Vlad Ciurea ne spune care sunt cele 2 alimente care ne fac cei mai INTELIGENȚI
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe