- Home
- Cultură-Media
- NEW YORK, (31.03.2009, 15:32)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Conţinuturile Walt Disney vor fi accesibile pe YouTube
Walt Disney şi YouTube au încheiat un parteneriat în baza căruia fragmente din emisiunile produse de compania media vor fi publicate pe platforma online.
115 afișări
Conţinuturile Walt Disney vor fi accesibile pe YouTube (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Parteneriatul include publicarea pe YouTube a unor videoclipuri de pe canalul sportiv ESPN, începând din luna aprilie, şi a unor conţinuturi din reţeaua Disney/ABC Television, care cuprinde canale TV precum ABC Entertainment şi SoapNet, din luna mai.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: România este țara din Europa în care sectorul privat, antreprenorial, are impactul cel mai mic asupra deciziilor guvernamentale. Este un abuz!
-
Unul dintre cei mai mari angajatori din România închide o fabrică de componente auto
-
Reacţia lui Biden după violenţele din campusuri: Au dreptul să protesteze, dar nu să provoace haos
-
Un stâlp electric s-a păbuşit în craterul de la Slănic. Alte 16 persoane, evacuate din apartamente
Deşi YouTube nu va publica programe integrale ale Walt Disney, analiştii de pe piaţă consideră că acest parteneriat este important pentru validarea YouTube, care doreşte să se poziţioneze ca un serviciu profesionist, dedicat conţinuturilor premium.
"Cel mai important este că avem conţinuturi ale ABC pe platformă, şi rămâne de văzut cum se va extinde acest parteneriat", a declarat Jordan Hoffner, şeful departamentului de parteneriate al YouTube.
Hoffner a precizat că încheierea acestui parteneriat a venit după mai multe luni de discuţii şi că este un element important în arhiva de conţinuturi profesioniste a YouTube, care mai cuprinde videoclipuri furnizate de companii precum CBS Corp, Food Network şi Discover Communications.
Disney a refuzat, până în prezent, să distribuie conţinuturile sale pe web, însă în ultimele săptămâni au circulat mai multe zvonuri despre planurile companiei media de a semna parteneriate nu numai cu YouTube, dar şi cu Hulu, platforma video deţinută de News Corp şi NBC Universal.
Potrivit lui Anne Sweeney, Co-Chairman al Disney Media Networks, parteneriatul cu YouTube oferă posibilitatea de a ajunge la diferite tipuri de public în mediul online şi de a descoperi diverse metode de a obţine profit.
Citește pe alephnews.ro: Războiul pentru dezvoltarea Inteligenței Artificiale a început. Apple recrutează zeci de experți de la Google pentru a-și extinde divizia de A.I.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
FOTO. Taylor Swift deține un portofoliu imobiliar în valoare de 100 de milioane de dolari. Câte locuințe posedă Miss Americana
Elon Musk nu are milă: A închis peste noapte întreaga divizie de Superchargere de la Tesla şi a dat afară pe toată lumea. Încă 500 de angajaţi se alătură celor 14.000 deja concediaţi
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Viciul lui sunt femeile! S-a logodit cu o actriță din filmele pentru adulți, iar la câteva zile s-a afișat cu un manechin spectaculos
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 21:55
Turcia suspendă schimburile comerciale cu Israel din cauza războiului din Fâşia Gaza
-
ieri, 21:51