- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (13.10.2011, 14:21)
- ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
De ce utilizăm reţelele de socializare?
Bărbaţii intră pe reţelele de socializare pentru a-şi face noi relaţii, în timp femeile vor să îşi consolideze relaţiile pe care le au deja, potrivit studiului "ManConquer, Women Preserve", prezentat, joi, de Nora Marcovici, CEO al BBDO Group, şi Lăcrămioara Loghin, Managing Director la Exact.
1477 afișări
De ce utilizăm reţelele de socializare? (Imagine: Shutterstock)
Potrivit studiului, bărbaţii din România folosesc mult mai multe dispozitive tehnologice în fiecare zi şi accesează mai multe reţele de socializare pe zi, comparativ cu femeile.
De asemenea, mai mult de jumătate din respondenţii de sex masculin au telefoane mobile, pe care le folosesc pentru a se conecta la internet şi pentru a accesa diferite aplicaţii. Totodată, potrivit studiului, 60% din respondenţii de sex masculin caută informaţii utilitare pe internet. Bărbaţii nu numai că sunt în căutare de ştiri, dar le şi comentează pe forumuri, mai mult decât femeile.
TITLURILE ZILEI
-
-
ieri, 20:22
• Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
ieri, 15:47
-
ieri, 18:03
-
ieri, 14:37
• Ciolacu, declaraţie bizară: "Buzăul nu e în Moldova şi vă rog frumos să nu mă jigniţi"
-
ieri, 14:24
• Se construieşte un nou aeroport internaţional în România. Proiectul a primit acordul ROMATSA
-
ieri, 13:24
• NATO s-a antrenat în dislocarea rapidă a trupelor pe teritoriul României
-
ieri, 12:46
• „Este foarte bolnav”. Îngrijorările cu privire la Regele Charles sunt din ce în ce mai mari
-
ieri, 12:44
-
ieri, 11:07
• Tancurile Abrams donate de americani nu sunt folosite de ucraineni din cauza dronelor ruseşti
-
ieri, 10:23
-
ieri, 09:55
-
ieri, 09:40
• Directorul Direcţiei Energie din cadrul Complexului Energetic Oltenia a fost reţinut
-
ieri, 09:33
-
ieri, 22:05
• LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 793. SUA anunţă încă 6 miliarde de dolari ajutor militar pentru Kiev / Ucraina distruge un elicopter militar rusesc pe aeroportul Ostafievo din Moscova / Putin arestează un jurnalist de la Forbes / Corpurile a 140 de ucraineni morţi, returnate familiilor
-
ieri, 14:23
În ceea ce priveşte accesarea reţelelor de socializare, studiul arată că peste o cincime din bărbaţi interacţionează social pe mai mult de o astfel de platformă. De asemenea, nouă din 10 bărbaţi folosesc motoare de căutare online şi mai mult de un sfert dintre respondenţi joacă jocuri online.
Platforma de partajare video YouTube este accesată de peste 50% din bărbaţii participanţii la studiu, în fiecare zi.
Pe de altă parte, potrivit studiului, femeile accesează mai puţine reţele de socializare comparativ cu bărbaţii. Dacă bărbaţii folosesc diversificarea reţelelor de socializare pentru a stabili noi relaţii, femeile fac acest lucru pentru a-şi consolida relaţiile pe care le au deja.
Circa 64% dintre femeile care au participat la studiu intră zilnic pe Facebook şi peste 60% accesează zilnic un cont de e-mail personal.
Studiul mai indică faptul că un procent mai mic de femei deţin un telefon de ultimă generaţie, dar îl folosesc mai mult decât bărbaţii ca să intre pe Facebook. Nouă din 10 femei intră pe Facebook pentru a relaţiona cu actualii prieteni, în timp ce opt din 10 o fac pentru a-şi căuta vechi prieteni.
Studiul mai arată că bărbaţii se duc pe reţelele de socializare pentru noile oportunităţi pe care le-ar putea identifica şi pentru a-şi pune în evidenţă talentele. Totodată, bărbaţii îşi fac mai mulţi prieteni noi pe reţelele de socializare, comparativ cu femeile, şi, de asemenea, încearcă mai mult decât femeile să se autopromoveze.
Potrivit aceluiaşi studiu, pe reţelele de socializare, femeile contribuie mai mult la conţinut, deoarece postează mai mult, dar bărbaţii contribuie la diversificarea conţinutului prin adăugarea de fotografii şi videoclipuri.
Pe de altă parte, studiul a mai indicat faptul că 55% din toţi respondenţii sunt fanii unei pagini de brand, pe reţelele de socializare. Studiul a identificat faptul că aceştia sunt interesaţi de noile informaţii publicate de brand, dar doresc în acelaşi timp să vadă ce inovaţii aduc brandurile.
Studiul a fost prezentat joi, la evenimentul Graffiti BBDO - The next 20 years, organizat cu ocazia împlinirii a 20 de ani de la înfiinţarea agenţiei.
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe