- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (02.07.2009, 13:17)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Difuzarea spotului publicitar Durex, interzisă de CNA pe posturile tv
CNA a decis, joi, să interzică difuzarea pe posturile de televiziune a spotului publicitar Durex, din cauză că face reclamă la "produse cu destinaţie sexuală", fapt interzis de legislaţia audiovizuală.
767 afișări
Difuzarea spotului publicitar Durex, interzisă de CNA pe posturile tv
Potrivit CNA, în spot se spune "Ţi-ai dori să ajungi mai uşor la orgasm? Noul Durex play "O", gel pentru stimularea orgasmului! Mai uşor, mai intens! Durex play, experimentează! Încearcă şi inelul vibrator Durex!".
Spotul a fost difuzat de posturile Realitatea TV şi Pro TV, în perioada 22 - 26 iunie, după ora 22.00.
CNA a primit şi o reclamaţie în legătură cu acest spot, care a fost difuzat înainte de ora 23.00, oră la care copiii se mai află încă în faţa televizorului.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
Potrivit CNA, spotul face reclamă la un inel vibrator şi la un gel care stimulează plăcerea sexuală, neavând un caracter de educaţie sexuală şi preventiv.
"Nu are nicio legătură cu prevenţia", a spus Răsvan Popescu, preşedintele CNA.
"Se face reclamă la stimularea orgasmului", a spus şi Narcisa Iorga, membru al Consiliului.
O părere diferită a avut Cristina Trepcea, membru al CNA. "Mie nu mi se pare că prezintă în detaliu actul sexual sau modalităţile de satisfacere a dorinţelor sexuale", a fost de părere Cristina Trepcea.
La propunerea lui Christian Mititelu, CNA a decis să transmită posturilor care au difuzat clipul publicitar Durex o decizie de somare cu intrarea în legalitate, ceea ce înseamnă că respectivul clip publicitar nu mai poate fi difuzat în forma actuală.
Potrivit CNA, spotul încalcă art. 25, alin 1 din Codul de reglementare a conţinutului audiovizual, potrivit căruia "Emisiunile erotice interactive, publicitatea pentru convorbirile telefonice erotice, precum şi pentru produse şi servicii cu destinaţie sexuală se difuzează în aceleaşi condiţii cu cele stabilite pentru producţiile audiovizuale precizate la art. 18 lit. f) - producţii audiovizuale interzise copiilor sub 18 ani: filme şi emisiuni pornografice al căror scop principal este prezentarea în detaliu a actului sexual, a modalităţilor de satisfacere a dorinţelor sexuale sau emisiuni audiovizuale în care se prezintă un act sexual real, indiferent de modalitatea de filmare".
McCann Erickson a anunţat pe 11 februarie că a realizat adaptarea pentru România a campaniei internaţionale a unui nou produs din gama Durex, destinat femeilor, care va fi difuzată începând din luna aprilie, cu respectarea reglementărilor CNA.
Anunţul lansării noului produs Play O, destinat femeilor, a fost făcut de Anca Muşat, Marketing Manager Durex, într-un eveniment la care a participat ca invitată de onoare şi Aurora Liiceanu, psiholog.
Play O a fost prezentat ca un produs unic pe piaţă, care are ca ţintă femeile şi care este realizat pentru a stimula şi creşte dorinţa sexuală, folosind o combinaţie unică de ingrediente - L-Arginina şi Coolact P.
Potrivit The Guardian, în Marea Britanie, forul de reglementare în domeniul publicităţii de televiziune, Advertising Standards Authority, a decis să permită difuzarea reclamei înainte de ora 11.00 p.m. pentru că "nu aduce ofense celor care vizionează" clipul.
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe