Discovery a întrerupt reclamele pe toate televiziunile sale din România, după tragedia din Colectiv

Discovery a întrerupt difuzarea mesajelor comerciale pe toate staţiile TV din portofoliul său, din România, inclusiv TLC, Animal Planet şi Eurosport, în perioada celor trei zile de doliu naţional, decretate în urma tragediei din clubul ‎Colectiv.

784 afişări
Imaginea articolului Discovery a întrerupt reclamele pe toate televiziunile sale din România, după tragedia din Colectiv

Discovery a întrerupt reclamele pe toate televiziunile sale din România, după tragedia din Colectiv

"În perioada celor 3 zile de doliu naţional, Discovery va întrerupe difuzarea mesajelor comerciale pe toate staţiile TV din portofoliul său, inclusiv TLC, Animal Planet şi Eurosport", potrivit unui anunţ publicat pe contul de Facebook al Discovery România.

Totodată, Discovery România a transmis că este alături de familiile victimelor din clubul ‪Colectiv‬, iar siglele televiziunilor din portofoliul său au fost înlocuite cu unele alb-negru.

Pe de altă parte, şi alte televiziuni străine care emit în România şi-au manifestat solidaritatea cu victimele tragediei din Colectiv, fie transformându-şi siglele în alb-negru (Diva, AXN, Cartoon Network, Filmcafe, TV Paprika), fie introducând pe ecran panglici negre (Comedy Central, Paramount Channel, Boomerang, Nickelodeon).

Şi televiziunile generaliste şi de ştiri din România, între care TVR, Pro TV, Antena 1, Antena 3, Kanal D, Naţional TV, Prima TV, B1 TV, Digi 24, România TV şi Realitatea TV, şi-au adaptat grilele în urma tragediei din clubul Colectiv, în care şi-au pierdut viaţa 29 de oameni, şi a decretării stării de doliu naţional, mizând pe ediţii informative speciale şi renunţând la programele de divertisment şi, în unele cazuri, la publicitate.

După ce Guvernul a declarat doliu naţional pentru zilele de sâmbătă, duminică şi luni, în memoria tragediei din clubul Colectiv, Consiliul Naţional al Audiovizualului a reamintit televiziunilor şi radiourilor că au obligaţia de a-şi adapta programele în mod corespunzător.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici