Euronews a semnat un parteneriat cu Google TV

Euronews, una dintre cele mai importante televiziuni de ştiri din Europa, a semnat un parteneriat cu Google TV, un serviciu care facilitează utilizatorilor accesul la internet de pe televizor.

265 afişări
Imaginea articolului Euronews a semnat un parteneriat cu Google TV

Euronews a semnat un parteneriat cu Google TV (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Parteneriatul dintre Euronews şi Google TV a fost anunţat la IFA (Internationale Funkausstellung) Berlin, unul dintre cele mai mari târguri de electronice din Europa, potrivit unui comunicat remis luni, agenţiei MEDIAFAX, de televiziunea de ştiri.

Google TV este o platformă care facilitează utilizatorilor accesul la internet de pe televizor, folosind un browser. Google TV foloseşte o tehnologie denumită generic Smart TV.

Un televizor Google TV permite utilizatorului să vizioneze conţinut video online şi să navigheze pe internet, precum şi să ruleze aplicaţii sau jocuri

Potrivit comunicatului Euronews, din 2010, televiziunea de ştiri a încheiat parteneriate cu cei mai importanţi producători de aplicaţii de televiziune de la nivel mondial, anticipând convergenţa dintre mediul televiziunii şi al internetului.

Datorită succesului înregistrat, începând din luna martie, de Google TV în Statele Unite ale Americii, Euronews a devenit partener pentru lansarea în 80 de ţări a două receptoare Sony, realizate special pentru platforma Smart TV a gigantului de internet. Televiziunea de ştiri Euronews va fi disponibilă în secţiunea rezervată aplicaţiilor recomandate de Sony Entertainment Network.

Google TV, care funcţionează ca un serviciu la cerere, oferă prin acest parteneriat acces la orice oră la conţinutul Euronews în limbile engleză, franceză, germană, italiană, portugheză, rusă, spaniolă şi turcă.

Utilizatorii pot să urmărească cele mai noi buletine de ştiri ale Euronews, în secţiunea "News", emisiunile culturale "Cinéma" şi "Le Mag", dar şi programul emblematic al Euronews "No Comment".

"Prin prezenţa pe Google TV, Euronews îşi afirmă poziţia de lider mondial pe dispozitivele smart TV (...) Într-o epică a posibilităţilor multiple, ne angajăm să facem Euronews foarte accesibil, prin oferirea produsului potrivit", a declarat Walid Chamak, directorul de marketing al Euronews. El a precizat că unii dintre clienţii de publicitate ai Euronews profită deja de noua oportunitate creată de acest parteneriat încheiat cu Google TV.

Piaţa de televizoare de tipul smart TV cunoaşte o expansiune rapidă la nivel internaţional, fiind de aşteptat să ajungă la 480 de milioane de receptoare până în 2016, se mai spune în acelaşi comunicat.

Lansată în 1993, televiziunea de ştiri Euronews emite în momentul de faţă în 155 de ţări, programele sale fiind recepţionate în 370 de milioane de case.

În prezent, Euronews difuzează program complet, simultan în 11 limbi - arabă, engleză, franceză, germană, italiană, portugheză, rusă, spaniolă, farsi, turcă şi ucraineană - şi are ca principali competitori CNN şi BBC World.

Google, proprietarul celui mai popular motor de căutare pe internet, a lansat serviciul de televiziune Google TV în octombrie 2011 în SUA. Serviciul a fost întâmpinat cu reacţii diverse şi a fost blocat imediat de trei reţele de televiziune importante din SUA.

O mare parte din industria TV, ca şi difuzorii de ştiri şi operatorii telecom, privesc cu prudenţă Google şi acuză de multe ori compania că le "fură" veniturile din publicitate fără a contribui la costurile presupuse de crearea de conţinut.

Compania Google, care deţine şi cel mai popular site de conţinut video din lume, YouTube, s-a arătat de mult timp interesată de zona televiziunii, unde speră să obţină o nouă sursă de venituri din publicitate.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

  

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici