Gândul LIVE este acum disponibil şi pe Samsung Smart TV

Gândul LIVE, platforma video a celui mai dinamic produs jurnalistic din România - gandul.info -, poate fi urmărit acum şi pe televizoarele interactive de la Samsung, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

201 afișări
Imaginea articolului Gândul LIVE este acum disponibil şi pe Samsung Smart TV

Gândul LIVE este acum disponibil şi pe Samsung Smart TV

Disponibil până acum online, pe mobil şi pe tabletă, la adresa www.live.gandul.info, Gândul LIVE face încă un pas spre viitorul media, putând fi accesat şi prin intermediul platformei Smart TV de la Samsung. Astfel, utilizatorii interesaţi pot urmări transmisiunile Gândul LIVE, selectând pur şi simplu aplicaţia din lista disponibilă pe platforma Smart TV. În afara orelor de transmisie, aceasta va afişa un countdown al timpului rămas până la începerea programului, moment în care aplicaţia va porni automat.

Atunci când nu urmăresc transmisiunile Gândul LIVE, posesorii televizoarelor interactive Samsung au posibilitatea de a se pune la curent rapid cu ultimele noutăţi din toate domeniile, accesând aplicaţiile Gandul.info şi ProSport, disponibile de asemenea pe Smart TV.

Lansat în luna mai, Gândul LIVE găzduieşte transmisii în timp real ale celor mai importante ştiri de actualitate, interviuri şi dezbateri pe subiectele controversate ale momentului.

În fiecare zi, de luni până vineri, începand cu ora 20.00, Gândul LIVE merge în spatele subiectelor zilei, cheamă oameni competenţi să decripteze problemele în dezbatere, prezintă soluţii.

Gândul LIVE urmăreşte renaşterea unui fel de a face gazetărie curat, fără înclinări de o parte şi de alta, fără părtinire. Dar totuşi cu un interes în minte: acela al renaşterii naţionale.

Gândul.info este ziarul liderilor de opinie şi face parte din Mediafax Group. Din aprilie 2011, Gândul este disponibil exclusiv pe platformele digitale - online, pe iPad şi pe mobil -, devenind astfel cel mai dinamic produs jurnalistic din România.

Mediafax Group este o companie construită în jurul conţinutului şi reuneşte cele mai multe branduri-lider de piaţă din presa românească. Brandurile Mediafax Group sunt: BUSINESS: ZIARUL FINANCIAR, www.zf.ro, BUSINESS Magazin, www.businessmagazin.ro; SPORT&SPECIAL INTEREST: ProSport, www.prosport.ro, www.liga2.ro, PROMotor, www.promotor.ro, www.go4it.ro, www.descopera.ro; Playboy; playboy.ro; GQ; GENERAL: Mediafax Mass-Media News, www.mediafax.ro, www.gandul.info; Mediafax Foto, Mediafax monitorizare de presă, Mediafax Mobile; WOMEN&ENTERTAINMENT: PRO TV Magazin, www.protvmazin.ro, Ce se întâmplă, doctore?, www.csid.ro, The One, www.one.ro, InStyle, GLAMOUR, www.apropo.ro, www.showbiz.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici