Prima pagină » Cultură-Media » Google a plătit 5 mil. $ pentru o reclamă difuzată în timpul Super Bowl

Google a plătit 5 mil. $ pentru o reclamă difuzată în timpul Super Bowl

Google şi-a făcut intrarea în "prima ligă" a advertiserilor, în cadrul Super Bowl, cu un spot pentru care compania a plătit în jur de cinci milioane de dolari, informează Media Guardian.
Google a plătit 5 mil. $ pentru o reclamă difuzată în timpul Super Bowl
08 feb. 2010, 13:31, Cultură-Media

Spotul de un minut difuzat de Google în timpul Super Bowl reprezintă cel mai mare efort de promovare în mediile tradiţionale pentru o companie care şi-a câştigat notorietatea prin expunere online şi recomandări interumane.

Reclama „Parisian Love”, care dramatizează o poveste de dragoste virtuală între mai multe instrumente ale motorului de căutare, a fost difuzată în ultima parte a meciului şi a durat un minut.

Fiind unul dintre evenimentele sportive cu cea mai mare audienţă, Super Bowl este o ocazie pentru advertiseri de ajunge cu mesajele comerciale la un public foarte numeros, printr-o singură acţiune.

Mulţi analişti susţin însă că decizia companiei Google de a fi vizibilă în timpul Super Bowl este o reacţie la ameninţarea concurenţei, în special cea a Microsoft, care a lansat motorul Bing.

Conform experţilor în comunicare, debutul Google în prima ligă a publicităţii a fost un succes, testele indicând că a fost cea mai apreciată reclamă difuzată în timpul evenimentului.