Hallmark Channel îşi schimbă numele în Diva Universal din 3 octombrie

Televiziunea de filme Hallmark Channel îşi va schimba numele în Diva Universal, începând cu 3 octombrie, a anunţat Laxmi Hariharan, Marketing Director Europa Centrală şi de Est Universal Networks International, marţi, în cadrul unui eveniment organizat la Bucureşti.

3114 afişări
Imaginea articolului Hallmark Channel îşi schimbă numele în Diva Universal din 3 octombrie

Hallmark Channel îşi schimbă numele în Diva Universal din 3 octombrie

Potrivit lui Laxmi Hariharan, mişcarea face parte din strategiaUniversal Networks International de a-şi armoniza canalele deteleviziune sub cinci branduri esenţiale, livrând un conţinutproaspăt şi original pentru audienţele locale din întreagalume.

Diva Universal se va lansa duminică, 3 octombrie, cupremiera producţiilor "Blonda de la Drept" şi "Blonda de la Drept2", cu Reese Witherspoon, urmată de premiera primelor douăepisoade din "Ofiţeri începători/ Rookie Blue)", un nou serialamerican şi conţinut original exclusiv UNI, cu Missy Peregrym şiGregory Smith.

Diva Universal este un canal de divertisment de calitate caresărbătoreşte viaţa trăită cu intensitate, cu un mix interesant dedrame, divertisment şi reality-show-uri condimentate. Un canalcreat în primul rând pentru femeia secolului XXI, Diva Universal seadresează celor care nu se tem de viaţă, ci o percep ca pe ceva cemerită celebrat. Canalul va difuza programe care se vor adresafemeilor inteligente şi deschise, de toate vârstele. Publicul ţintăal Diva Universal este format din femeile cu vârstele cuprinseîntre 25 şi 49 de ani.

"Toate programele mari de pe Hallmark continuă pe DivaUniversal, dar avem mult conţinut nou, exclusiv, drame, multepremiere. Este o evoluţie a brandului", a explicat LaxmiHariharan, precizând că Diva Universal va difuza un conţinutadaptat pieţei locale. Potrivit lui Laxmi Hariharan, schimbareadenumirii din Hallmark Channel în Diva Universal este şi oîncercare de a atrage publicul tânăr, programele noului canal fiindorientate în această direcţie.

În mod concret, televiziunea va transmite premiera serialului"Soţii de militari/ Army Wives", cel mai bine cotat serial de peLifetime Network la momentul difuzării în Statele Unite, "Casniceledin Orange County/ The Real Housewives of Orange County" -producţia care a lansat o adevărată franciză lifestyle. Producţiide pe Hallmark Channel vor continua să ruleze pe Diva Universal,printre acestea numărându-se premiera noului sezon din "Mediumul",cu Patricia Arguette, continuarea serialului "Lege şi ordine:Intenţii criminale", cu Jeff Goldblum, precum şi "Fiicele luiMcLeod" şi "În mintea Ericăi".

Schimbarea numelui canalului Hallmark Channel, lansat în Româniaîn urmă cu 12 ani, în Diva Universal este un element al strategieide extindere continuă a canalelor pay-TV din portofoliul NBCUniversal, condusă de Roma Khanna, preşedintele Universal NetworksInternational, investind în producţii cu conţinut original cum arfi coproducţia internaţională SF "Haven", bazată pe romanul luiStephen King, şi drama poliţistă "Ofiţeri începători", realizată încolaborare cu E1 Entertainment, precum şi serialul anunţat recent"Facing Kate", cu Sarah Shahi, în colaborare cu USA Networks.

În România, postul Diva Universal va fi difuzat 24 deore pe zi, 7 zile pe săptămână, subtitrat în limbaromână.

Lansarea Diva Universal în România este susţinută printr-ocampanie de marketing, care a debutat pe 1 septembrie. "DivaUniversal va fi televiziunea care te sărbătoreşte. O să sărbătorimcontinuu noul canal. Încercăm să reasigurăm telespectatorii fidelică toate programele importante, favorite, vor rămâne în continuarepe Diva Universal", a spus Alina Caraclischi, consultantul demarketing al Diva Universal.

"Avem mai multe direcţii de comunicare, avem parteneri şi pepartea de distribuţie, pe partea de publicitate. Pe toţi încercămsă-i informăm. Pentru consumatorul direct am gândit o campanie,care a început deja pe Hallmark Channel, care comunică schimbareanumelui în Diva Universal. Campania a început la 1 septembrie", aexplicat Alina Caraclischi. Ea a precizat că promovarea DivaUniversal se va realiza şi pe alte posturi de televiziune, printecare Prima TV, Realitatea TV şi National Geographic Channel, dar şiîn publicaţiile de femei şi ghidurile de televiziune. "O să avemcampanii indoor în cluburi de fitness, saloane de frumuseţe, lametrou. Bucureştiul şi oraşele mari din ţară vor fi împânzite depanouri", a mai spus Caraclischi. Totodată, Diva Universal va aveaşi o pagină pe Facebook, începând de marţi.

Potrivit Alinei Caraclischi, Universal Networks International alucrat pentru lansarea Diva Universal cu Starcom (campania deoutdoor) şi cu Proximity (pentru dezvoltarea mesajelor creative).Publicitatea pe Diva Universal este vândută de agenţia SplendidThematics.

Hallmark Channel a intrat pe piaţa audiovizualului dinRomânia în iulie 1998, la un an de la lansarea televiziunii înregiunea nordică. Înainte de schimbarea numelui în Diva Universal,Hallmark Channel era disponibil unui număr de circa 5 millioane deabonaţi români.

În afară de Diva Universal, NBC Universal operează în prezent pepiaţa din România şi televiziunile de filme Universal Channel,Movies 24 şi Sci Fi şi postul pentru copii KidsCo.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici