În ajunul Crăciunului, Google le urează utilizatorilor "Sărbători fericite! ", cu un nou logo special

Motorul de căutare online Google le urează utilizatorilor săi "Sărbători fericite!", miercuri, în ajunul Crăciunului, printr-un logo special, în care este ilustrat un schior care trage o sanie, într-un peisaj de iarnă.

658 afișări
Imaginea articolului În ajunul Crăciunului, Google le urează utilizatorilor "Sărbători fericite! ", cu un nou logo special

În ajunul Crăciunului,Google le urează utilizatorilor "Sărbători fericite! ", cu un nou logo special

După ce, marţi, Google a afişat primul logo gândit special pentru sărbătorile de iarnă din acest an, miercuri, în ajunul Crăciunului, motorul de căutare online prezintă un nou logo, care ilustrează un schior ce trage o sanie.

"Sărbători fericite din partea Google!" - aceasta este urarea publicată pe prima pagină a motorului de căutare Google România, miercuri, în ajunul Crăciunului.

La fel ca şi în anii precedenţi, Google celebrează în stilul propriu sezonul sărbătorilor de iarnă şi încearcă să îi facă pe oameni să simtă spiritul Crăciunului.

Google îşi schimbă logoul ocazional, pentru a serba un anumit eveniment major sau o personalitate care a schimbat lumea.

Crăciunul, una dintre cele mai mari sărbători ale creştinătăţii, celebrează naşterea lui Iisus şi este prilej de a petrece în familie, lângă bradul împodobit, cu bucate tradiţionale, colinde şi daruri aşteptate atât de copii, cât şi de cei mari.

În ajunul Crăciunului, copiii merg cu colindul şi cu steaua, pentru a vesti naşterea lui Iisus. Copiii merg la colindat, la casele frumos împodobite, cântând "Steaua sus răsare" şi "Bună dimineaţa la Moş Ajun!" şi alte cântece, şi sunt răsplătiţi de gazde cu fructe, covrigi, dulciuri şi bani

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici