Mediafax a lansat site-ul www.comunicate.mediafax.biz

Mediafax a lansat, joi, www.comunicate.mediafax.biz, o platformă online performantă ce permite distribuţia de comunicate de presă însoţite de fotografii, fişiere audio şi video, dar şi interacţiunea între clienţii care distribuie aceste comunicate şi utilizatorii cărora le sunt destinate.

103 afișări
Imaginea articolului Mediafax a lansat site-ul www.comunicate.mediafax.biz

Mediafax a lansat site-ul www.comunicate.mediafax.biz

Noul site realizat de Mediafax, cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România, este un instrument flexibil şi interactiv prin care clienţii pot posta singuri comunicate multimedia (text, foto, audio şi video) şi pot dezbate informaţiile din acestea cu utilizatorii înregistraţi ai www.comunicate.mediafax.biz, prin intermediul comentariilor de pe site.

Astfel, abonaţii au la dispoziţie un cont pentru a-şi publica singuri comunicatele de presă, la care pot adăuga nu doar fotografii, ci şi fişiere audio şi video. La rândul lor, utilizatorii neînregistraţi ai site-ului au acces liber la întregul conţinut, în timp ce utilizatorii înregistraţi beneficiază, în plus, de două funcţionalităţi: pot comenta comunicatele pentru care clienţii au aprobat această opţiune şi îşi pot seta alerte pe e-mail, pentru a fi informaţi despre postarea unor comunicate noi.

"Site-ul www.comunicate.mediafax.biz a fost conceput ca o platformă eficientă şi interactivă de distribuţie şi expunere a comunicatelor de presă. Companiile, instituţiile şi agenţiile de PR abonate îşi gestionează singure contul de pe site pentru a transmite către presă informaţiile dorite, inclusiv sub forma unor comunicate multimedia. Jurnaliştii sau alţi utilizatori înregistraţi ai site-ului pot comenta informaţiile, interacţionând astfel cu cei care au postat comunicatele", spune Bogdan Ceauşescu, Unit Manager Mediafax Monitorizare.

Comunicatele sunt grupate pe domenii (administraţie publică, afaceri, artă & entertainment, auto, bănci, educaţie/ cultură, finanţe/ contabilitate, media/ publicitate, politic, religie etc.) şi pe companii. Orice utilizator poate face căutări simple sau avansate, după unul ori mai multe criterii, în baza de comunicate. Totodată, www.comunicate.mediafax.biz include un calendar de evenimente realizat pe baza conferinţelor de presă, a lansărilor, ceremoniilor, dezbaterilor publice şi a celorlalte evenimente anunţate prin comunicatele postate pe site.

Până la lansarea acestui site dedicat, Mediafax a distribuit comunicate de presă, însoţite exclusiv de fotografii şi logo-ul companiei respective, prin intermediul site-ului său pentru clienţii mass-media, www.news.mediafax.biz.

Mediafax este cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România. Înfiinţată în 1991, compania Mediafax face parte din cel mai mare trust media din România, MediaPro, şi are peste 2.000 de clienţi din mass-media, sectorul public şi cel de afaceri. Printre produsele şi serviciile Mediafax se numără fluxuri zilnice de ştiri şi fotografie de presă, înregistrări audio cu declaraţii şi interviuri în exclusivitate, servicii de monitorizare de presă, anuare de specialitate, conţinut multimedia pentru telefonia mobilă. Din 2007, Mediafax se adresează în mod direct şi consumatorilor finali, nu doar sectorului business, prin www.mediafax.ro. În 2008, Mediafax a devenit prima agenţie de presă din România ce şi-a exportat modelul de business, odată cu lansarea companiei Mediafax din Cehia, care furnizează ştiri şi fotografii pentru presă, prin site-urile www.mediafaxbiz.cz şi www.mediafaxfoto.cz, dar şi informaţii direct pentru consumatorii finali, prin www.mediafax.cz.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici