Mediafax lansează site-ul www.news.mediafax.biz pentru clienţii mass-media

Mediafax, cel mai mare furnizor român de informaţie generală şi de business, lansează marţi, 22 ianuarie 2008, site-ul www.news.mediafax.biz, care va deveni unica platformă de transmitere a informaţiilor către clienţii mass-media.

6 afișări
Imaginea articolului Mediafax lansează site-ul www.news.mediafax.biz pentru clienţii mass-media

Mediafax lansează site-ul www.news.mediafax.biz pentru clienţii mass-media

Noul site va înlocui, astfel, treptat, principala platformă prin care abonaţii Mediafax primesc ştirile în prezent (aplicaţia desktop Mediafax Online News), precum şi platformele alternative, şi le pune la dispoziţie o metodă mult mai eficientă de receptare a informaţiilor, care să îi ajute să îşi desfăşoare activitatea în cele mai bune condiţii.

Site-ul www.news.mediafax.biz permite transmiterea informaţiilor în timp real (peste 500 de ştiri zilnic), reducând drastic timpul dintre publicarea ştirilor de către editorii Mediafax şi vizualizarea acestora de către clienţi (câteva secunde). De asemenea, site-ul se actualizează automat, astfel încât, după înregistrare, utilizatorul vizualizează imediat cele mai recente informaţii publicate de către redacţia Mediafax.

Un alt criteriu care a stat la baza construcţiei site-ului a fost uşurinţa de navigare, astfel ca, în orice pagină s-ar afla, utilizatorul să aibă acces direct la serviciile la care este abonat, fără a fi nevoit să apeleze la opţiuni de genul "Back" sau să intre în mai multe pagini diferite până să ajungă la informaţia dorită.

Motorul de căutare, plasat vizibil în layout-ul site-ului, uşurează şi el modul în care utilizatorul ajunge la informaţii. Pe lângă căutarea simplă, site-ul pune la dispoziţie şi căutarea avansată, în funcţie de fluxurile de ştiri (ex.: "Politic intern", "Economic", "Sport" etc.), perioadă şi subiecte de cod (ex.: "accidente industriale", "acorduri internaţionale", "alegeri", "animale", "arheologie" etc.).

În prezent, site-ul www.news.mediafax.biz oferă acces la fluxurile "Politic intern", "Politic extern", "Economic", "Social - Eveniment", "Externe", "Speciale", "Intelligence", "Sport", "Life", "Moldova News", "Transilvania News", "Ştirile zilei", "Web General", "Web Economic", "Web Life", "Web Sport" şi "Week-end", cărora li se adaugă serviciile "Comunicate", "Comunicate electorale" şi "Calendar".

Utilizatorii care nu sunt abonaţi Mediafax pot testa serviciile Mass-Media News accesând opţiunea "Demo", prin care vor primi un ID şi o parolă care le vor permite vizualizarea ştirilor dorite într-o perioadă de timp limitată. La rândul ei, opţiunea "Feedback" permite trimiterea către redacţia Mediafax a tuturor sugestiilor şi opiniilor utilizatorilor site-ului, cu condiţia ca aceştia să fie înregistraţi.

O altă funcţionalitate inovatoare a site-ului este dată de modul de afişare a ştirilor: utilizatorul alege dacă doreşte să vadă o anumită ştire într-o fereastră nouă, într-un tab nou sau să o previzualizeze în aceeaşi fereastră cu titlurile ştirilor la care are acces.

Cea de a doua versiune a site-ului www.news.mediafax.biz va integra toate serviciile adresate mass-media şi care în prezent sunt furnizate prin intermediul unor platforme diverse, şi va fi lansată, de asemenea, în prima jumătate a acestui an.

Site-ul www.news.mediafax.biz a fost realizat de către MediaPro Interactiv, divizia de internet a trustului MediaPro, care a dezvoltat şi site-ul Mediafax.ro, premiat la categoria "Ştiri" din secţiunea WebSpace a competiţiei Internetics 2007.

Mediafax este cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România, lider pe această piaţă de peste 16 ani. Înfiinţată în 1991, compania Mediafax face parte din cel mai mare trust media din România, MediaPro, şi are peste 2.000 de clienţi din mass-media, sectorul public şi cel de afaceri. Printre produsele şi serviciile Mediafax se numără: fluxuri zilnice de ştiri şi fotografie de presă, înregistrări audio cu declararaţii şi interviuri în exclusivitate, servicii de monitorizare de presă, buletine informative specializate pe domenii economice, anuare de specialitate, conţinut multimedia pentru telefonia mobilă. Din 2007, Mediafax se adresează şi consumatorilor finali, prin www.mediafax.ro.

MediaPro Interactiv este dizivia de internet a grupului MediaPro, care acţionează pe piaţa de publicitate online atât ca broker de publicitate, cât şi ca publisher, dezvoltând extensiile online ale brand-urilor PubliMedia şi site-uri pentru companiile din grup. Dintre proiectele lansate sau relansate de către MediaPro Interactiv fac parte: www.apropo.ro, www.go4it.to, www.promotor.ro, www.showbiz.ro, www.profesiionline.ro, www.descopera.ro (dezvoltare şi administrare) şi www.mediafax.ro, www.sport.ro, www.businessmagazin.ro, www.gandul.info (dezvoltare). MediaPro Interactiv a fost desemnat Publisher-ul anului 2007 în cadrul festivalului Internetics.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici