News International plănuieşte înlocuirea News of The World cu un alt tabloid de duminică

News International plănuieşte înlocuirea tabloidului News of The World, închis recent din cauza scandalului interceptărilor telefonice, cu un alt ziar, al cărui nume ar putea fi The Sun on Sunday şi care ar putea fi lansat în toamnă, conform unor surse apropiate companiei, citate de Media Week.

80 afişări
Imaginea articolului News International plănuieşte înlocuirea News of The World cu un alt tabloid de duminică

News International plănuieşte înlocuirea News of The World cu un alt tabloid de duminică

Potrivit acestor surse, scandalul interceptărilor telefonice i-a speriat pe şefii de la News International, divizie britanică a News Corporation, care doreau iniţial să lanseze noul tabloid The Sun on Sunday în luna august, dar au amânat iniţiativa până în toamnă, când va începe sezonul fotbalistic.

Săptămâna trecută, James Murdoch a declarat în faţa unei comisii parlamentare, care analizează cazul interceptărilor telefonice, că nu există planuri imediate pentru înlocuirea News of the World.

Totuşi, potrivit surselor, un tabloid de duminică este pe agenda executivilor de la News Corp şi, dacă un astfel de titlu nu va fi lansat în această toamnă, cu siguranţă va apărea anul viitor.

De asemenea, News Internatuional a cumpărat domeniul www.sunonsunday.co.uk.

Şefii companiei sunt de părere că noul ziar care va înlocui News of the World trebuie lansat după ce va fi dat uitării scandalul interceptărilor telefonice.

Un purtător de cuvânt al News International a declarat că nu există planuri imediate pentru lansarea unui tabloid de duminică.

Potrivit poliţiei britanice, News of the World ar fi interceptat convorbirile a circa 4.000 de oameni, între care familiile unor adolescenţi asasinaţi. Aceste dezvăluiri au ridicat întreaga clasă politică din Marea Britanie împotriva lui Rupert Murdoch.

Închiderea publicaţiei News of the World, cu o istorie de 168 de ani, în care a reuşit să ajungă printre cele mai populare titluri din Marea Britanie, nu a pus însă capăt scandalului interceptărilor telefonice ilegale.

Cazul interceptărilor, care datează de la începutul anilor 2000, a fost deja marcat de arestarea mai multor jurnalişti, reţinerea unui corespondent la Casa Regală şi a unui detectiv privat, şi de mai multe demisii, între care cea a lui Andy Coulson, directorul de comunicare al lui David Cameron, care a fost editor la NOTW. În ultimele săptămâni, poliţia britanică a operat mai multe arestări, printre acestea numărându-se Coulson, dar şi Rebekah Brooks, fosta directoare a News International - divizia britanică a News Corp. - şi fost redactor-şef al NOTW, însă cei mai mulţi au fost eliberaţi pe cauţiune.

Se ştie că telefoanele a sute, chiar mii de personalităţi - membri ai familiei regale, politicieni, vedete de cinema şi sportive - au fost ascultate de jurnalişti.

Magnatul american Rupert Murdoch, în vârstă de 80 de ani, a negat că ar fi responsabilul ultim pentru interceptările efectuate de cotidianul News of the World, care face parte din trustul său, cu ocazia audierii sale în Comisia pentru Media din Parlamentul britanic.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici