O anchetă despre branduri româneşti de pe piaţa internaţională, duminică, la "România, te iubesc! "

O anchetă despre branduri româneşti care au succes pe piaţa internaţională va fi prezentată, duminică, în emisiunea "România, te iubesc!", difuzată de la ora 18:00, la Pro TV, informează postul de televiziune.

166 afișări
Imaginea articolului O anchetă despre branduri româneşti de pe piaţa internaţională, duminică, la "România, te iubesc! "

Cristian Leonte

Într-o lume în care competiţia devine din ce în ce mai acerbă, iar consumatorii, tot mai atenţi la felul în care îşi cheltuiesc banii, există branduri româneşti care încep să se remarce pe piaţa internaţională. Duminică, de la ora 18.00, la emisiunea "România, te iubesc!", telespectatorii Pro TV vor descoperi povestea fascinantă a unor români care au pariat pe produse autohtone, au crezut în ele, le-au crescut şi au început să le exporte.

Toată lumea apreciază oamenii frumoşi, iar companiile de cosmetice ştiu asta mai bine ca oricine. "Frumuseţea" pe care românii o cumpără anual se ridică la nu mai puţin de jumătate de miliard de euro. Deşi firmele internaţionale de cosmetice deţin supremaţia pe piaţa autohtonă, există şi români care au reuşit să se impună pe piaţa cosmeticelor. Mai presus de orice, înfrumuseţarea românilor este pentru ei o poveste de succes, în care secretul constă tocmai în îndârjirea de a face lucruri bune, indiferent de greutăţi. Elena Cremenescu şi Rucsandra Hurezeanu sunt două femei care au construit de la zero două mari companii de cosmetice din România. Povestea lor va fi prezentată, duminică, la "România, te iubesc!".

România demonstrează că are un cuvânt de spus şi în domeniul modei. Cristina Bâtlan, cea care deschidea în 1994 un magazin de ţesături pe Calea Victoriei, şi-a îndreptat ulterior paşii către încălţăminte şi genţi. Astăzi, are o echipă de şapte designeri şi şi-a deschis magazine în New York, Israel şi Bulgaria. În viitorul apropiat, românca urmează să deschidă reprezentanţe în Luxemburg şi Sofia.

În Europa sunt cel mult o mie de produse protejate, în timp ce în România există un singur astfel de produs. Pentru magiunul de Topoloveni, două femei s-au luptat pe viaţă şi pe moarte. Duminică, la "România, te iubesc!", telespectatorii o vor cunoaşte pe Bibiana Stanciulov, patroana afacerii cu magiun, cea care a redescoperit un produs cuceritor prin tocmai simplitatea sa. În 2001, Bibiana şi fiica ei, Diana, cumpărau fabrica de la Topoloveni. Pe atunci exportau 10-15 tone de magiun vrac, iar astăzi au ajuns la performanţa de a exporta între 200 şi 300 de tone de magiun pe an, vândut la borcan, cu etichetă de produs protejat la nivel naţional, iar din primăvară, protejat şi în Europa. Cifra de afaceri a Bibianei se ridică la două milioane de euro pe an, iar magiunul a dat lovitura chiar şi la Nisa, în magazinul cu produse româneşti al Mihaelei Samoilă, de unde este cumpărat şi savurat de francezi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici