"Pariu cu viaţa"- record de audienţă în noul sezon, peste 2 milioane de români au urmărit serialul

Serialul "Pariu cu viaţa" a fost, luni seară, lider de audienţă, peste 2 milioane de români urmărind aventurile tinerilor din La-La Band, informează Pro TV.

438 afișări
Imaginea articolului "Pariu cu viaţa"- record de audienţă în noul sezon, peste 2 milioane de români au urmărit serialul

"Pariu cu viaţa"- record de audienţă în noul sezon, peste 2 milioane de români au urmărit serialul

Aventurile tinerilor din La-La Band şi comicul situaţiilor prin care trec Gică Popa (Radu Gabriel) şi familia lui i-au ţinut luni seară în faţa micului ecran pe telespectatorii Pro TV.

Peste 1,6 milioane de români din întreaga ţară aveau luni seară televizorul deschis pe Pro TV şi urmăreau acţiunea din serialul "Pariu cu viaţa". Gică Popa, pornit în investigarea unui caz special în Colegiul de Arte, a reuşit să stârnească râsul tuturor, iar interpretarea Corei (Iuliana Matei), care a cântat o piesă a regretatei Whitney Houston, a primit sute de aprecieri pe pagina de Facebook a serialului. În doar două ore, pe timpul difuzării, peste 3.900 de internauţi au dat Like şi 1.400 au comentat.

Pe toată perioada difuzării serialului Pro TV a fost lider de audienţă la nivelul publicului din întreaga ţară, cu 8,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 16,4%.

"Pariu cu viaţa" a fost, din nou, lider de audienţă pe toate categoriile de public. În rândul publicului comercial "Pariu cu viaţa" şi-a devansat competiţia clasându-se pe primul loc cu 8,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 17,7%, la mare distanţă de Antena 1, televiziune ce a realizat doar 5,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 12,3%.

La nivelul întregii populaţii din mediul urban, serialul pentru întreaga familie s-a clasat pe prima poziţie, cu 7,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13,7%, fiind urmat de Antena 1 şi Antena 3.
Tinerii au aşteptat cu nerăbdare un nou episod în care să trăiască, alături de vedetele favorite, acţiunea la cote maxime. Transformarea Corei (Iuliana Matei), piesa cântată de aceasta, dar şi căutarea unei fantome în Colegiul de Arte, au fost pe placul tinerilor cu vârste cuprinse între 13 şi 17 ani, care au stat cu ochii lipiţi de televizor. Pe acest tip de public, Pro TV a fost lider de piaţă cu 17,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 35,9%.

În minutul de aur, la ora 22.06, la nivelul întregii ţări, peste 2 milioane de români urmăreau "Pariu cu viaţa". În acel moment, Pro TV a avut 11,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21,8%.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici