Peste trei milioane de români au intrat în 2010 cu ProTV

Peste trei milioane de români au intrat în 2010 cu ProTV, petrecând ultima noapte din an alături de State de România şi invitaţii lui, la "Revelionul fără număr" difuzat de postul TV.

53 afișări
Imaginea articolului Peste trei milioane de români au intrat în 2010 cu ProTV

Peste trei milioane de români au intrat în 2010 cu ProTV (Imagine: Silviu Matei/Mediafax Foto)

Telespectatorii ProTV au întâmpinat 2010 cu multă muzică, glume şi dans, într-un spectacol perfect pus la cale de State de România şi "famelionul".

Cei mai tari artişti ai momentului au fost aduşi în scenă de Cabral şi Pavel Bartoş, într-o competiţie a bunei-dispoziţii şi a veseliei. Au venit să-i cânte sau să-i încânte privirea lui State Loredana, Andra, Andreea Banică, Anda Adam, Iulia Vântur sau fetele din "Aniela". Flacăra a avut şi ea susţinători de seamă, care s-au ocupat cum trebuie de toată atmosfera: Alex Velea, trupa Zero, Babi Minune sau Jean de la Craiova.

ProTV a fost lider detaşat de audienţă, românii fiind cu ochii pe "confruntarea" dintre State şi Flacăra.

Conform GFK România, în intervalul 21.46 - 01.17, la nivelul publicului urban, ProTV a înregistrat 10,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 22%, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul al doilea cu 7,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14,9%.

Statevilionul şi Flacăvilionul au fost preferate şi de publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, ProTV înregistrând o audienţă medie de 12,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 27,7% , de aproape două ori mai mult decât Antena1, care a obţinut doar 6,8 puncte de rating şi 15,6% cotă de piaţă.

Minutul de aur a fost înregistrat la ora 22.53 când, la nivelul întregii populaţii a României, peste trei milioane de români erau cu ochii pe State de România, ProTV înregistrând 16 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 31,6%.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici