Podrick Payne din Game of Thrones, vine la Bucureşti, la Comic Con. BIG EVENT: Ce este Comic Con?

Daniel Portman, actorul care îl interpretează pe Podrick Payne în Game of Thrones, vine la Bucureşti, în cadrul East European Comic Con. Ce este Comic Con? Un răspuns vine de la Ioan Big, omul care a fost după Comic Con tocmai la San Diego.

618 afișări
Imaginea articolului Podrick Payne din Game of Thrones, vine la Bucureşti, la Comic Con. BIG EVENT:  Ce este Comic Con?

Podrick Payne din Game of Thrones, vine la Bucureşti, la Comi Con. BIG EVENT: Ce este Comi Con?

Iată Comunicatul oficial. Citiţi, în continuare cronica de Comic Con a lui Ioan Big, cel care a fost la Comic Con-ul de la San Diego şi din Bucureşti.

"Anul acesta marchează cea de-a patra ediţie a celui mai mare eveniment dedicat pasionaţilor de seriale, filme, benzi desenate şi gaming din Estul Europei - East European Comic Con – ce va avea loc în perioada 27-29 mai la Romexpo. Scoţianul Daniel Portman este cel de-al cincilea actor de la Hollywood care va lua parte la eveniment, după Mark Pellegrino (Supernatural, LOST), Sylvester McCoy (Dr.Who, The Hobbit), David Anders (Vampire Diaries, Once Upon A Time) şi Charles Dance (Game of Thrones, The Imitation Game, Dracula Untold).

Cei aproximativ 40.000 de vizitatori aşteptaţi la ediţia din mai 2016 vor avea parte de o experienţă de neuitat: pe lângă întâlniri cu actori de la Hollywood, vor exista o competiţie regională de gaming şi o întreagă zona destinată jocurilor video în care vor putea fi testate cele mai noi apariţii.

Vor avea loc, de asemenea, concursuri de cosplay pentru toţi cei care doresc să se transforme într-un personaj preferat. Vor exista şi quiz-uri, elemente de recuzită de pe platourile de filmare, interacţiuni cu expozanţii, dar şi cu cei mai importanţi creatori de content din mediul online. Printre aceştia din urmă se numără Romercial, Dani pe Net şi Creative Monkeyz, urmând ca în perioada următoare să fie anunţate şi alte nume sonore."

Şi acum de la Ioan Big un răspuns privind COMIC CON. PARTEA ÎNTÂI: despre odiseea unui loc la fiesta de la San Diego

Nu-i aşa că e super-cool să ai posibilitatea să vezi toate vedetele menţionate mai sus în carne şi oase, să le poţi pune întrebări sau să ai şansa să iei un autograf ? Cu siguranţă că da… însă lucrurile nu stau chiar aşa de simplu. Şi nu vorbim de costurile semnificative pe care le presupune deplasarea la San Diego (avion, cazare plus… fondul de achiziţii tricouri, memorabilia, jocuri, etc.).

Trebuie însă de ţinut cont că preţul unui full-pass la SDCC este unul accesibil: 175 de dolari pentru cele patru zile plus preview night. Asta dacă ai şansă să îl poţi achiziţiona. Căci prima etapă dificilă constă în obţinerea unui pass la Comic-Con. Accesul la SDCC se face pe baza unui ecuson nominal şi netransmisibil (verificat frecvent la intrarea în locaţiiile CON-ului prin scanarea codului de bare) şi care se obţine cu circa şase luni înainte. Cum ? Esenţial este să îţi creezi un cont pe site-ul oficial cam cu un an înainte de prima intenţie de participare (apoi acesta rămâne valabil şi nu mai trebuie să repeţi periodic procedura) şi vei fi updatat în mod regulat cu informaţii detaliate legate de data de punere în vânzare a biletelor şi de modalitatea de achiziţie. Până acum, data a fost plasată undeva la începutul anului, ianuarie sau februarie, o zi şi o oră fixă (ora 19.00 ora noastră) la care poţi accesa un link indicat şi care, după confirmarea parolei tale de cont Comic Con, te trimite într-o cameră de aşteptare, o ‘coadă’ virtuală. Aceasta nu este accesabilă nici măcar cu o fracţiune de secundă înainte de ora exactă, aşa că milioane de oameni de pe întreaga planetă freamătă cu degetele pe tastatura computerului aşteptând accesul. În funcţie de viteza ta de reacţie dar şi a computerului şi de calitatea conexiunii vei intra, iar pe ecran îţi va apare locul pe care îl ocupi în coadă (la interval de 1-2 minute, îşi face auto-refresh şi poţi vedea cu câte locuri ai avansat). Până aici, lucrurile par OK.

Vestea proastă este că nu am exagerat cu milioanele de mai sus şi că, de exemplu, toate cele aproape 140.000 de bilete puse în vânzare pentru ediţia din 2013 s-au epuizat în mai puţin de o oră ! Asta e doar una dintre ele: chiar dacă totuşi prinzi bilet, dar eşti mai spre finalul cozii, poţi avea ghinionul să nu prinzi decât unul parţial (doar pentru anumite zile, nu pe toate, căci sâmbăta este cea mai căutată, iar mulţi americani nu îşi cumpără decât un one-day pass). Anul trecut, am reuşit să intru după 7-8 minute şi eram pe poziţia 33.000 şi ceva. Nu am prins decât bilete pe trei zile, nu pentru tot Comic-Con-ul (din fericire, pentru cel din vara asta, gioarsa mea de laptop a reuşit să se bage în faţă şi, în mod absolut miraculos, m-a plasat în primii 2.000 aşa că nu am mai avut această problemă). Evident, în acest caz, trebuie să te gândeşti dacă merită să baţi drumul până la San Diego doar pentru o zi sau două de CON.

Un sfat practic: când se apropie marele moment asigură-te că toate conexiunile electrice sunt OK, că nu ai vreun screensaver sau alt posibil ‘intrus’ activ în computer ce ar putea să interfereze cu legătura cu serverele Comic Con căci, dacă aceasta se întrerupe, îţi pierzi locul la coadă şi este puţin probabil să mai prinzi vreun bilet la a doua încercare (am păţit-o pe pielea mea în pre-sale-ul din vară rezervat celor care au mai fost deja la SDCC). În paranteză fie spus, să procesezi 100,000 de cereri personalizate, inclusiv detalii legate de plăţi, aproape fiecare cu un număr mai mare de unul de bilete solicitate (numărul maxim pe care îl poţi achiziţiona pe un singur cont este de patru) în jumătate de oră şi să nu ţi se blocheze serverele, jos pălăria vis-ŕ-vis de capacitatea lor informatică. Bun, eşti fericitul posesor a unui mail ce conţine numele şi codul tău de bare care îţi garantează ecusonul multi-pass la SDCC… Înainte însă de a ajunge la San Diego, trebuie să te pregăteşti din timp pentru două lucruri: fizic, va fi un maraton extenuant pentru care îţi trebuie îmbrăcăminte foarte comodă, un rucsac sau o geantă de umăr pentru kit-ul de supravieţuire (ceva mâncare şi apă) şi achiziţiile din târg de volum mic (cele mari le poţi depozita contra unei sume minime într-un spaţiu special din Convention Center) şi psihic, trebuie să accepţi o realitate – nu ai cum să asişti la TOATE experienţele/happening-urile pe care ţi le-ai selectat în program din două posibile motive, că nu te poţi dedubla (se desfăşoară simultan sau la ore apropiate dar în spaţii la distanţă destul de mare una de alta) sau că, pur şi simplu, nu prinzi loc. Căci 1.) sunt enorm de multe şi 2.) locurile sunt limitate şi nu eşti singurul care vrea să fie prezent la un anume panel sau la un photo-session. Pentru mai multe sfaturi practice, caută pe net pdf-ul “Comic Con Art of War” scris de Anne Kirn, extrem de util pentru participanţii debutanţi la SDCC.

CITIŢI ŞI VINERI POVESTEA COMI CON SCRISĂ DE IOAN BIG

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici