Prima pagină » Cultură-Media » Postul Sundance Channel va fi lansat în România

Postul Sundance Channel va fi lansat în România

Postul Sundance Channel, deţinut de AMC/ Sundance Channel Global, va fi lansat în România, unde va fi distribuit de UPC pe platforma DTH Focus Sat.
Postul Sundance Channel va fi lansat în România

Sundance Channel va fi, totodată, distribuit prin reţelele de cablu ale UPC în Ungaria, unde, de anul trecut, a mai fost distribuit şi prin platforma DTH UPC Direct, informează broadbandtvnews.com.

De asemenea, Sundance Channel este disponibil pe Freesat UPC în Cehia şi Slovacia.

Pe de altă parte, AMC/ Sundance Channel Global – divizia internaţională a companiei de televiziune prin cablu americană AMC Networks – a încheiat un acord de distribuţie extinsă cu Telenet, fapt care va permite ca televiziunea să poată fi vizionată în 1,4 milioane de locuinţe.

Anunţul vine la câteva săptămâni după un altul, potrivit căruia Sundance Channel va fi lansat în Olanda, în martie, în parteneriat cu Film1, un serviciu de programe al Chellomedia, divizie a Liberty Global.

Lansat de starul hollywoodian Robert Redford – fondatorul festivalului de film independent Sundance, care are loc anual în statul american Utah -, Sundance Channel oferă o gamă largă de filme independente premiate, documentare şi programe originale. Sundance Channel este disponibil operatorilor pay-TV ca post standard şi HD, serviciu Video on Demand, pe telefoane mobile şi streaming online.

UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din România. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, aproximativ 1.122.200 de clienţi în 200 oraşe. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului.

La data de 30 septembrie 2011, LGI oferea servicii de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia. Liberty Global, Inc. deţine acţiuni în companii de distribuţie de programe şi conţinut media, cum este Chellomedia în Europa.