Posturile muzicale Mooz Hits şi Mooz Ro vor fi lansate în septembrie

Două posturi de televiziune muzicale - Mooz Hits şi Mooz Ro - au primit, marţi, licenţe audiovizuale de la CNA şi vor fi lansate la sfârşitul lui septembrie pe piaţa audiovizualului românesc, cu o investiţie iniţială de 50.000 de euro, a declarat, marţi, Ionuţ Samoilă, unul din acţionarii canalelor.

1732 afişări
Imaginea articolului Posturile muzicale Mooz Hits şi Mooz Ro vor fi lansate în septembrie

Posturile muzicale Mooz Hits şi Mooz Ro vor fi lansate în septembrie (Imagine: Ovidiu Micsik/Mediafax Foto)

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a analizat, în şedinţa de marţi, solicitarea S.C. Digital Broadcast SRL din Bucureşti de acordare a unor licenţe audiovizuale prin satelit pentru două variante ale televiziunii Mooz TV - Mooz Hits, un post care va difuza în general muzică internaţională, şi Mooz Ro, un canal care va difuza numai muzică românească.

Acţionarii posturilor de televiziune Mooz Hits şi Mooz Ro sunt Ionuţ Samoilă (50%) şi Gabriela Samoilă (50%). Aceştia sunt acţionari şi ai societăţii Happy Media SRL, care operează televiziunea muzicală Party TV, un post care îl are în acţionariat şi pe cântăreţul Costi Ioniţă. Totodată, Ionuţ Samoilă este director de programe la Party TV.

Prezent la şedinţa CNA, Ionuţ Samoilă a spus că posturile Mooz Hits şi Mooz Ro vor funcţiona separat. "Sunt două canale, unul de muzică internaţională şi unul de muzică românească. Canalele sunt create în High Definition, dar există şi o variantă în Standard Definition", a spus Samoilă.

Mooz Hits şi Mooz Ro vor difuza 10% producţie proprie, restul de 90% fiind producţii audiovizuale ale altor producători. "Producţia proprie va fi reprezentată de informaţii din lumea muzicală. În principiu, vrem să dăm microfonul publicului", a spus Ionuţ Samoilă.

Mooz Hits va transmite peste 80% muzică internaţională, de toate genurile. Postul deţine o librărie de 2.500 de melodii din anii '80 până în prezent. Publicul ţintă al Mooz Hits este format din femei şi bărbaţi, cu vârste cuprinse între 15 şi 45 de ani.

"La canalul de hituri nu vom difuza numai muzica pe care o dau toate televiziunile şi radiourile. Am strâns foarte multă muzică din foarte multă lume, din India, Rusia etc. Vom arăta publicului tânăr că este şi un alt fel de cultură muzicală decât cea promovată în Statele Unite", a spus Samoilă.

Grila Mooz Hits va cuprinde emisiuni precum "Mooz Matinee", un program difuzat zilnic între orele 6.00 şi 10.00, care va cuprinde informaţii utilitare din ţară, meteo, ştiri muzicale, clipuri alese de telespectatori, "Mooz My Day", un program cu muzică, dedicaţii şi jocuri interactive (prin SMS şi internet), difuzat zilnic între orele 10.00 şi 18.00, "Moozmiz", un program interactiv în care telespectatorii votează melodiile favorite şi care intră automat în emisie, difuzat zilnic între 18.00 şi 21.00, şi "World of Mooz", un program cu cele mai noi hituri internaţionale.

În ceea ce priveşte Mooz Ro, Samoilă a spus că acest post TV va difuza numai muzică românească, de toate genurile, din anii '90 până în prezent. Publicul ţintă al Mooz Ro este format din bărbaţi şi femei, cu vârste între 15 şi 45 de ani.

"Noi am pornit ideea de a separa muzica străină de cea românească de când am pornit cu Party TV, care difuzează foarte multă muzică românească. Am observat că sunt foarte mulţi oameni care preferă să asculte numai muzică românească. Probabil că afluxul de muzică internaţională îi oboseşte", a explicat Ionuţ Samoilă.

Grila Mooz Ro va cuprinde emisiuni precum: "Moozik la prima oră", un program difuzat zilnic între 6.00 şi 10.00, cu informaţii utilitare din ţară, meteo, ştiri muzicale, clipuri alese de telespectatori, "Mooz 1016", program cu muzică, dedicaţii şi jocuri interactive, difuzat zilnic între 10.00 şi 16.00, "Moozik de România", program care difuzează cele mai noi hituri româneşti, şi "Play: Mooz Ro", program interactiv în care telespectatorii votează melodiile favorite şi care intră automat în emisie (melodiile nu sunt întrerupte).

Ionuţ Samoilă a declarat pentru MEDIAFAX că posturile Mooz Hits şi Mooz Ro vor fi lansate la sfârşitul lunii septembrie şi vor difuza program 24 de ore pe zi, şapte zile pe săptămână.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici