PREMIERĂ în România: MTV şi Cosmote lansează MTV Mobile şi MTV Under The Thumb

MTV şi Cosmote lansează, miercuri, în România, MTV Mobile şi aplicaţia MTV Under The Thumb, o lume virtuală exclusivistă creată special pentru tinerii activi, iubitori de muzică, care vor avea acces la o întreagă comunitate MTV la nivel global, potrivit unui comunicat al televiziunii.

933 afișări
Imaginea articolului PREMIERĂ în România: MTV şi Cosmote lansează MTV Mobile şi MTV Under The Thumb

MTV Mobile cu aplicaţia MTV Under The Thumb - o premieră în România, lansată de MTV şi Cosmote (Imagine: Shutterstock)

MTV şi Cosmote aduc în premieră în România o lume virtuală exclusivistă, pentru tinerii activi, iubitori de muzică şi care doresc să fie informaţi în timp real despre cele mai noi hituri, cele mai cool evenimente MTV şi care vor avea acces la o întreagă comunitate MTV la nivel global, prin produsul MTV Mobile.

În urma semnării unui contract prin care îşi uneşte forţele cu MTV, începând de miercuri, Cosmote lansează în premieră pe piaţa locală cartela MTV Mobile powered by Cosmote şi extraopţiunea MTV Mobile - o noua ofertă pentru clienţii prepaid, menită să ofere avantaje personalizate pentru o comunitate extinsă de tineri. Pe lânga beneficiile de voce şi date, noul produs oferă şi acces gratuit la aplicaţia MTV Under The Thumb - pentru utilizatorii de Android şi iOS -, un portal ce conţine cele mai renumite show-uri MTV, cu peste 300 de ore de conţinut video disponibile.

România este a şasea ţară din lume unde se lansează MTV Mobile şi aplicatia MTV Under The Thumb, aliniindu-se astfel Poloniei, Germaniei, Belgiei, Olandei şi Elveţiei, unde tinerii beneficiază deja de avantajele, ofertele şi informaţiile universului MTV, pe cale virtuală.

"MTV este unul dintre cele mai cunoscute şi mai vechi branduri printre tineri şi şi-a păstrat notorietatea în rândul multor generaţii, datorită capacităţii de a inova şi de a se adapta schimbărilor sociale şi tehnologice. Tocmai de aceea aducem acum în premieră în România o surpriză: lansăm alături de Cosmote produsul MTV Mobile, cu aplicaţia Under The Thumb. Aici, cei care se vor abona vor descoperi o nouă lume MTV, cu o selecţie şi un conţinut special creat pentru posesorii de smartphone", declară Lucia Antal, director executiv MTV România.

"La acest moment, experimentăm cu toţii realitatea emergentă a unei generaţii definite şi activate prin internet, mobil şi reţele de socializare. Astfel, prin acest nou produs cobranded, adresăm o oportunitate uriaşă de a oferi oricărui client prepaid o experienţă mobilă premium, precum şi acces exclusiv la sursele de divertisment MTV. Această combinaţie unică, prezentată printr-o interfaţă dinamică şi prietenoasă, a fost special concepută pentru utilizatorii noştri cu nevoi extinse de comunicare, care îşi doresc să fie conectaţi în permanenţă, fiind totodată intens orientaţi către conţinut şi foarte activi în comunităţi", spune Panos Makris, chief commercial officer Cosmote România.

"Ştim că reprezentanţii generaţiei Millenials de astăzi sunt în permanenţă conectaţi, îşi organizează singuri programul şi au o manieră proprie de a se uita la televizor. Fanii MTV sunt conectaţi şi pun mare preţ pe recomandările din reţelele sociale, iar telefonul mobil este dispozitivul preferat pentru conectivitatea în mişcare", a comentat Bartosz Witak, vicepreşedinte şi general manager, CEE & Israel, Viacom International Media Networks.

"MTV Mobile powered by Cosmote, unul dintre operatorii de top din România, este parteneriatul ideal, care va duce brandul MTV în România la un alt nivel, iar fanilor din întreaga ţară le va facilita accesul la cel mai recent tip de conţinut MTV, prin intermediul uimitoarei aplicaţii Under the Thumb", a adăugat acesta.

Cartela MTV Mobile va fi disponibilă la scara largă în toate punctele de vânzare prepaid ale Cosmote şi va fi oferită gratuit la orice reîncărcare de minimum 5 euro, care va face posibilă activarea cartelei. Odată ce Cartela MTV Mobile este activată, pentru a beneficia de toate avantajele, utilizatorii au la dispoziţie extraopţiunea MTV Mobile, care, pentru 5,5 euro/lună, permite accesul la oferta promoţională Cosmote şi la aplicaţia MTV Under The Thumb.

De asemenea, utilizatorii pot fi în permanenţă la curent cu cele mai recente ştiri şi surprize, în baza apartenenţei la comunitatea MTV Mobile, pe pagina dedicată de Facebook MTV Mobile România.

Viacom International Media Networks (VIMN) este o divizie a Viacom Inc. (NASDAQ: VIA, VIAB). VIMN deţine multe dintre cele mai populare branduri de divertisment multimedia din lume, inclusiv Comedy Central, Nickelodeon, VH1, VIVA, MTV. La brandurile Viacom au acces la nivel global peste 600 de milioane de gospodării, din 160 teritorii şi 34 de limbi via 166 programe şi canale locale şi peste 550 de proprietăţi de media digitale şi mobile TV.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici