Prima reclamă interactivă din presa scrisă românească, în Ziarul Financiar

Opel şi Ziarul Financiar au lansat prima reclamă interactivă din presa scrisă din România, pentru promovarea modelului Opel Movano. Cu ajutorul telefonului mobil, cititorii Ziarul Financiar pot transforma o machetă publicitară într-un clip video, aflând astfel povestea din spatele imaginilor.

768 afișări
Imaginea articolului Prima reclamă interactivă din presa scrisă românească, în Ziarul Financiar

Prima reclamă interactivă din presa scrisă românească, în Ziarul Finaciar

Telefonul trebuie amplasat pe zona marcată din machetă, iar pe display-ul acestuia va rula un film, completând imaginea fixă: animaţia prezintă etapele premergătoare imaginii din reclamă şi completează fotografia.

Este prima oară când un asemenea proiect se desfăşoară în România, aducând împreună două medii ce până acum nu au avut un punct comun de interacţiune, printul şi internetul. Practic, animaţia care prinde viaţă pe telefonul mobil este accesată de acesta prin intermediul unei pagini web, http://oferte.opel.ro/pod, ce permite încărcarea şi derularea filmului despre povestea construirii podului şi a contribuţiei noului Opel Movano.

Acest proiect a fost derulat pentru promovarea modelului Opel Movano într-un parteneriat exclusiv, cu sprijinul Aegis Media. În 2010, Internetics a premiat o altă acţiune inovatoare derulată în cadrul unui parteneriat între Opel şi Apropo Media: "Şofer de România" a excelat la "Best Use of Advertising Games" şi "Campanii interactive", secţiunea Publicaţii şi media, primind medalia de bronz la "Cele mai bune campanii interactive".

La nivel internaţional, Opel a marcat deja inovaţia de advertising, ultimul proiect major fiind prima reclamă auto 3D din cinematografe. În toamna anului trecut, Opel Meriva, campionul flexibilităţii, a ajuns şi în cinematografele din România într-un un spot de 60 secunde.

A doua generaţie a modelului Opel Movano împrospătează piaţa de autovehicule comerciale uşoare din Europa prin utilizarea unor tehnologii inovatoare, un nivel optim de funcţionalitate şi economie sporită. Debutul furgonului flexibil reflectă, de asemenea, noua strategie a companiei Opel prin care aceasta urmăreşte să-şi consolideze şi să-şi extindă gama de autovehicule comerciale: compania îşi extinde activităţile într-un domeniu în care se bucură de o tradiţie impresionantă şi o expertiză dovedită.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici