Pro TV a raportat un profit de 23 milioane de dolari în trimestrul I, în creştere cu 54%

Compania Pro TV, care include posturile de televiziune Pro TV, Pro Cinema, Acasă, Pro TV Internaţional, sport.ro şi MTV România, a raportat un profit operaţional (EBITDA) de 23,3 milioane dolari pentru primul trimestru al anului, în creştere cu 54% faţă de perioada similară a anului trecut.

74 afișări
Imaginea articolului Pro TV a raportat un profit de 23 milioane de dolari în trimestrul I, în creştere cu 54%

Pro TV a raportat un profit de 23 milioane de dolari în trimestrul I, în creştere cu 54%

Operaţiunile din România au contribuit cu 26% la cifra de afaceri a CME şi cu 31% la profit.

În octombrie 2007, Adrian Sârbu, fondatorul Media Pro şi cel care a lansat Pro TV, a preluat funcţia de director operaţional al întregului grup CME.

"După o performanţă spectaculoasă înregistrată în 2007, anul 2008 a început, de asemenea, foarte bine şi suntem încrezători că va fi un nou an record, cu venituri estimate la 1,1 miliarde dolari pentru întreaga companie şi un profit operaţional (EBITDA) de 440 milioane dolari. Într-o perioadă în care majoritatea companiilor media din lume depun mari eforturi pentru a obţine creşteri, CME se remarcă pe segmentul său prin estimarea unei creşteri de 30% a veniturilor şi a unui salt de 36% al profitului operaţional. Grupul implementează o strategie agresivă de dezvoltare a segmentului new media care atrage peste 1,2 milioane de vizitatori unici în fiecare zi", a declarat Michael Garin, directorul executiv (CEO) al CME.

Adrian Sârbu, directorul operaţional (COO) al CME, a spus: "Înregistrăm rezultate extraordinare pe toate pieţele unde suntem prezenţi. În primul trimestru al anului toate posturile TV ale CME au depăşit estimările iniţiale. Strategiile noastre de maximizare a veniturilor, combinate cu importanţa pe care o acordăm eficientizării operaţionale, contribuie decisiv la creşterea profiturilor. După ce vom finaliza preluarea totală a canalului tv Studio 1+1 din Ucraina, ne vom afla într-o poziţie solidă, care ne va permite să beneficiem de ritmul rapid de creştere înregistrat pe cea mai mare piaţă a noastră, cât şi în toate pieţele unde operăm".

Adrian Sârbu deţine 5% din compania Pro TV, în timp ce partenerul său CME deţine 95%. Adrian Sârbu este şi acţionarul principal al grupului Media Pro cu 91,3%, în timp ce partenerul său CME are 8,7%.

Acţionarul principal al CME este omul de afaceri american Ronald Lauder, care a înfiinţat acest grup media acum aproape 15 ani cu scopul de a intra cu un format de televiziune american spectaculos în ţările foste comuniste. Grupul CME este cotat atât pe bursa de valori americană NASDAQ, cât şi pe bursa de la Praga, având o valoare de piaţă în jurul a 4 miliarde dolari.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici