Pro TV, lider absolut de audienţă cu finala "MasterChef", câştigată de Aida

Pro TV a fost lider absolut de audienţă la nivelul tuturor categoriilor de public, marţi seară, cu finala show-ului "MasterChef", în care Aida Parascan a fost desemnată câştigătoare, informează televiziunea.

532 afișări
Imaginea articolului Pro TV, lider absolut de audienţă cu finala "MasterChef", câştigată de Aida

Pro TV, lider absolut de audienţă cu finala "MasterChef", câştigată de Aida

Pro TV a difuzat, marţi seară, marea finală a celui de-al doilea sezon al emisiunii "MasterChef", care i-a adus Aidei Parascan bucuria de fi declarată câştigătoare.

Lăudaţi de chefi pentru performanţa şi realizările lor din această etapă a show-ului, primii trei clasaţi pe podiumul "MasterChef" au fost Aida Parascan, care a câştigat marele titlu şi premiul de 50.000 de euro, Alexandru Hora, ocupantul celui de-al doilea loc, şi Mihai Toader, cel care s-a clasat al treilea.

Finala emisiunii "MasterChef" a fost urmărită de aproape 3 milioane de români în minutul de maximă audienţă, de la 22.17, în timp ce în minutul de aur, înregistrat la 22.39, pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 - 49 de ani, Pro TV înregistra o audienţă maximă de 20,4 puncte de rating şi o cotă de piaţă uluitoare de 44,6%.

Emisiunea difuzată de Pro TV între orele 20.30 - 22.45 a fost lider absolut de audienţă la nivelul tuturor categiilor de public, situându-se pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor. Astfel, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 - 49 de ani, finala "MasterChef" a a avut o audienţă medie de 14 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 33 procente, în timp ce Antena 1 s-a clasat a treia pe podium, după Kanal D, cu 4,7 puncte de rating şi 11,1% cotă de piaţă.

Pro TV a fost lider şi la nivelul întregului public din mediul urban, dominând clasamentul cu 11 puncte de rating şi 22,5% cotă de piaţă, fiind urmat de Kanal D, cu 6,2 puncte de rating, şi 12,5% cota de piaţă şi, abia pe locul al treilea, de Antena 1, cu 4,7 puncte de rating şi 9,6% cotă de piaţă.

"MasterChef" s-a situat tot pe primul loc şi la nivelul întregului public din România, cu o audienţă medie de 10,1 puncte de rating şi 20,7% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 nu a mai prins podiumul situându-se abia pe locul al patrulea după Kanal D şi televiziunea Acasă, cu 4,4 puncte de rating şi 9% cotă de piaţă.

Întrebată ce are de gând să facă mai departe, Aida, câştigătoarea acestui sezon, a povestit: "Primul lucru pe care aş vrea să îl fac e să studiez şi să îmi îmbogăţesc cunoştinţele în domeniul culinar. Apoi, m-am gândit să scriu o carte de bucate, dar nu cartea clasică de reţete. Mă gândeam la ceva mai diferit în care să exprim ceea ce sunt şi ceea ce reprezintă bucătăria. Şi, nu în ultimul rând, noţiuni de bază ale bucătăriei. Un al vis al meu e unul în care am emisiunea mea culinară. Am multe visuri şi idei pe care sper să le pun în practică".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici