"Publicitatea în perioadă de criză", dezbatere organizată de CRP

Clubul Român de Presă (CRP) a organizat, miercuri, masa rotundă "Publicitatea în perioadă de criză", la care au participat reprezentanţi ai mass-media, ai agenţiilor de media, ai clienţilor de publicitate, ai organizaţiilor neguvernamentale şi ai autorităţilor publice.

21 afișări
Imaginea articolului "Publicitatea în perioadă de criză", dezbatere organizată de CRP

"Publicitatea în perioadă de criză", dezbatere organizată de CRP

În cadrul mesei rotunde au fost abordate problemele relaţiilor din industria de publicitate, scăderea bugetelor, influenţa termenelor de plată şi a cursului de schimb, nevoia de flexibilitate şi eficienţă, dar şi problemele de măsurabilitate în presa tipărită sau audiovizual.

De asemenea, cei prezenţi au luat în discuţie influenţa presei neauditate asupra industriei, din cauza lipsei de profesionalism în organizarea licitaţiilor de publicitate publică, având în vedere şi faptul că în acest an vor trebui organizate multe astfel de licitaţii, dacă se vor accesa fondurile comunitare incluse în bugetul de stat pentru 2009.

Totodată, a fost adus în discuţie şi subiectul implicării autorităţilor statului, fie cu măsuri punctuale pentru a sprijini industria de publicitate şi mass-media, fie în contextul măsurilor generale necesare pentru relansarea economică.

Întâlnirea, prima de acest fel din ultimii ani, a pus bazele unei relaţii de colaborare, necesară fluidizării comunicării între jucătorii din zona de publicitate şi cei din mass-media.

Întâlnirea a fost moderată de Adrian Voinea, director general al cotidianelor Curierul Naţional şi Gazeta de Sud, membru al Consiliului de Onoare al CRP.

Citeşte şi:

AJR a ratificat protocoale de colaborare cu CRP, CNA şi FJSC

CRP, îngrijorat de creşterea numărului site-urilor care preiau conţinut fără a respecta normele

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici