"România, te iubesc! " de la Pro TV a fost lider detaşat de audienţă de-a lungul întregului sezon

Emisiunea "România, te iubesc!" de la Pro TV a fost lider de audienţă cu cel de-al şaselea sezon, difuzat între 27 februarie şi 29 mai, programul înregistrând pe publicul comercial din mediul urban o cotă de piaţă mai mare decât suma cotelor de piaţă ale următoarelor două clasate, informează Pro TV.

11 afișări

Din 27 februarie şi până pe 29 mai, atunci când Pro TV a difuzat duminică de duminică cel de-al şaselea sezon al emisiunii de anchete jurnalistice "România, te iubesc!", postul din Pache Protopopescu a obţinut un leadership de 93%, demonstrând astfel că telespectatorii au fost cuceriţi de reportajele spectaculoase realizate de corespondenţii Ştirilor Pro TV.

Astfel, cel de-al şaselea sezon al emisiunii a obţinut, în medie, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, 5 puncte de rating şi 17,7 procente din cota de piaţă, în timp ce Prima TV, următoarea clasată, a avut de aproape două ori mai puţin - 2,8 puncte de rating şi 9,8% din cota de piaţă. Antena 1, clasată abia pe locul al treilea, a înregistrat doar 2,2 puncte de rating şi 7,7% cotă de piaţă.

Şi pe publicul din mediul urban, Pro TV a deţinut supremaţia şi a obţinut nu mai puţin de 5,1 puncte de rating şi 14,4% cotă de piaţă. Prima TV şi Antena 1, clasate pe următoarele poziţii, aveau doar 3, respectiv 2,7 puncte de rating şi 8,5, respectiv 7,7 procente din cota de piaţă.

Cea mai urmărită ediţie a emisiunii din acest sezon şi, totodată, cea mai urmărită ediţie de când a fost lansată emisiunea, în toamna anului 2008, a fost cea din 20 martie 2011, când, la nivelul întregii populaţii a României, aproape 3.000.000 de telespectatori urmăreau emisiunea în minutul de aur, 18.52. Ediţia care a arătat cum sectele se joacă în numele divinităţii cu mintea oamenilor a înregistrat, în medie, pe publicul din mediul urban, un rating impresionant, de 9,6 puncte şi o cotă de piaţă de 22,3 procente. Nici pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani Pro TV nu a avut rival şi a înregistrat, în medie, 8,2 puncte de rating şi 24,4% din cota de piaţă.

"Ne bucurăm foarte mult că emisiunea a avut succes, pentru că asta înseamnă că e nevoie de noi şi că dincolo de ecran oamenii se regăsesc în cazurile pe care noi le-am prezentat. Duminică de duminică, telespectatorii Pro TV au avut ocazia să vadă produse jurnalistice extrem de muncite de corespondenţii Stirilor Pro TV. În spatele fiecărui reportaj stau ore întregi de documentare, de interviuri, de montaj, iar faptul că oamenii apreciază munca echipei noastre ne arată că suntem pe calea cea bună", a declarat gazda emisiunii, Cristian Leonte.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici