Romtelecom lansează, în august, propria televiziune sportivă, Dolce Sport - Mediafax

Romtelecom lansează, în august, propria televiziune sportivă, Dolce Sport

Romtelecom va lansa, în luna august, o televiziune sportivă, Dolce Sport, care va fi disponibilă pe platformele Dolce (DTH şi IPTV) şi NextGen şi va transmite meciuri din UEFA Champions League, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

653 afişări

Imaginea articolului Romtelecom lansează, în august, propria televiziune sportivă, Dolce Sport

Romtelecom lansează, în august, propria televiziune sportivă, Dolce Sport (Imagine: Mediafax Foto)

Potrivit comunicatului, Romtelecom Dolce şi NextGen vortransmite în direct, începând cu 26 august, 112 meciuri din UEFAChampions League, prin canalul Dolce Sport.Romtelecom a obţinut dreptul pentru transmiterea exclusivă ameciurilor care compun al doilea pachet de drepturi de televizare.Pachetul include meciurile live, rezumatele meciurilor şi oemisiune săptămânală de analiză a etapei, precum şi drepturile detransmisie a partidelor pe internet, la adresa www.romtelecom.ro.

 

Canalul Dolce Sport va fi disponibil pe platformeleDolce (DTH şi IPTV) şi NextGen, ale companieiRomtelecom.

"Dorim să oferim celor peste un milion de clienţi ai noştri unbeneficiu suplimentar prin adăugarea canalului Dolce Sport lapachetele Dolce şi NextGen, fără ca aceştia să plătească ceva înplus la abonamentul actual. Cu lansarea canalului Dolce SportRomtelecom facem un nou pas în implementarea strategiei sale depoziţionare ca furnizor preferat de entertainmentpe piaţa românească, după lansarea serviciilor IPTV DolceInteractiv şi a pachetului de programe HD", a declarat OvidiuGhiman, director executiv Strategie şi Dezvoltarea Afacerii.

Celelalte 34 de meciuri ale UEFA Champions League care nu facparte din pachetul preluat de Romtelecom vor fi prezentate înreluare pe acelaşi canal, pe lângă transmiterea lor în direct peprogramele TVR. Achiziţionarea acestor drepturi de transmisie aUEFA Champions League pentru două sezoane, 2010/2011 şi 2011/2012,face parte din strategia Romtelecom de a oferi cât mai multconţinut exclusiv şi de înaltă calitate clienţilor săi, potrivitcomunicatului.

Data exactă de lansare a canalului Dolce Sport nu a fost făcutăpublică, reprezentanţii Romtelecom declarând, pentru MEDIAFAX, căteleviziunea va emite din luna august. Totodată,reprezentanţii Romtelecom nu au oferit detalii cu privire la grilade programe a Dolce Sport, echipa care va lucra la acest post TV şiinvestiţia implicată de lansarea noului canal.

Pe de altă parte, reprezentanţii Consiliului Naţional alAudiovizualului (CNA) au declarat, pentru MEDIAFAX, că Romtelecomfoloseşte pentru lansarea Dolce Sport o licenţă audiovizuală prinsatelit obţinută pe 23 octombrie 2008 de la CNA. Potrivitproiectului prezentat de Romtelecom la momentul respectiv în faţamembrilor CNA, licenţa audiovizuală urma să fie folosită pentrulansarea canalului Dolce Info, un post TV care urma să difuzezeinformaţii despre ofertele şi serviciile Romtelecom, meteo, ştiridin trafic, curs valutar şi teleshopping.

Ulterior, Romtelecom a solicitat CNA modificarea denumirii DolceInfo în Dolce TV şi transformarea televiziunii într-unageneralistă. Totodată, săptămâna trecută, Romtelecom a solicitat şia primit aprobarea Consiliului pentru a transforma televiziuneaDolce TV în postul sportiv Dolce Sport, au mai declarat, pentruMEDIAFAX, reprezentanţii CNA.

În grila de programe a platformei Dolce mai sunt prezente, înacest moment, cinci canale sportive: Sport.ro, Eurosport,Eurosport 2, Telesport şi SportKlub.

Romtelecom face parte din grupul elen de telecomunicaţii OTE,care deţine peste 54% din acţiunile companiei româneşti. OTE maieste prezent pe piaţa românească prin divizia locală a operatoruluide telefonie mobilă Cosmote, dar şi prin reţeaua de magazineGermanos. Principalul acţionar minoritar al OTE este grupul germanDeutsche Telekom.

Serviciul de televiziune Dolce a depăşit în prezent900.000 de clienţi, atraşi în aproximativ trei anide la lansare, în timp ce NextGen a atins peste 160.000 de clienţi,atraşi în circa doi ani de la lansare.

NextGen furnizează servicii de acces la internet, televiziuneprin cablu şi telefonie fixă în Giurgiu, Mangalia, Miercurea Ciuc,Mioveni, Odorheiul Secuiesc, Slobozia, Târgovişte, Târgu-Jiu, TârguSecuiesc şi Tulcea şi peste 100 de localităţi rurale. Operatoruleste o subsidiară deţinută integral de Romtelecom, care activeazăpe piaţa telecom din 2008.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Taguri:
ROMTELECOM ,
DOLCE SPORT ,
TELEVIZIUNE

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.