"Şofer de România", primul joc interactiv de supravieţuire pe şoselele ţării, s-a încheiat

"Şofer de România", un joc virtual interactiv, în cadrul căruia concurenţii treceau prin situaţii similare traficului din România, s-a încheiat, după ce a atras, în cele două luni de desfăşurare, 1,8 milioane de vizitatori pe site-ul său, soferderomania.ro, potrivit unui comunicat.

70 afişări
Imaginea articolului "Şofer de România", primul joc interactiv de supravieţuire pe şoselele ţării, s-a încheiat

"Şofer de România", primul joc interactiv de supravieţuire pe şoselele ţării, s-a încheiat

Peste 100.000 de şoferi greu încercaţi de traficul din viaţa reală s-au întrecut pe şosele virtuale în lupta pentru premii săptămânale de câte 1.000 de lei şi mai ales pentru marele premiu.

ProMotor.ro, organizatorul concursului "Şofer de România", a desemnat luni, 6 septembrie, marele câştigător: Dragoş Donici, din Tecuci, în vârstă de 18 ani, care a câştigat o maşină Opel Corsa 111 Ediţie Limitată.

Surprizele însă abia încep: participanţii joacă în continuare şi acumulează puncte pentru versiunea a doua a jocului, care pregăteşte premii şi curse cel puţin la fel de atrăgătoare.

Dezvoltat de Apropo Media, site-ul www.promotor.ro este componenta online a celui mai important brand auto din România. Adresat atât pasionaţilor, cât şi utilizatorilor care doresc să fie mereu la curent cu noutăţile lumii auto, site-ul prezintă cele mai noi şi interesante ştiri şi cele mai aşteptate teste cu modele de maşini noi, teste comparative sau teste de anduranţă.

Apropo Media SRL acţionează pe piaţa de publicitate online în dublă calitate: ca publisher online, lansând sau relansând proiecte proprii sau extensii online ale brand-urilor Publimedia şi Mediafax, cât şi ca broker de publicitate online, cu un portofoliu de peste 30 de site-uri ce acoperă cele mai importante segmente de public.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici