Televiziunea TLC îşi schimbă imaginea, adresându-se "generaţiei emoticoanelor"

TLC, televiziunea pentru femei din portofoliul Discovery, lansează o nouă campanie de brand la nivel pan-regional adresată în special generaţiei Millennials, cu o serie de elemente noi, precum sigla. Grila de programe va avea bază conceptul "OMG with Heart".

11213 afișări
Imaginea articolului Televiziunea TLC îşi schimbă imaginea, adresându-se "generaţiei emoticoanelor"

Televiziunea TLC îşi schimbă imaginea, adresându-se "generaţiei emoticoanelor"

Logo nou, o nouă grilă de programe cu teme precum transformările fizice surprinzătoare sau întâlnirile romantice în contexte speciale, emoticoane folosite în cadrul programelor şi promo-urilor, lansarea unui generator de meme online, dar şi elemente outdoor cu "spiritul jucăuş" – toate acestea sunt caracteriticile si efectele noii campanii de rebrandind / imagine a televiziunii TLC.

Având la bază conceptul "OMG with ♥" (OMG with Heart), TLC se reinventează, punând în centrul noii sale campanii de comunicare emoticoanele, un limbaj îndrăgit de publicul tânăr, care este extrem de activ şi de creativ pe reţelele de socializare.

Element central al culturii pop, emoticoanele sunt folosite în mod universal pentru a transmite emoţii şi sentimente. TLC se bazează pe forţa acestor simboluri pentru a se conecta cu publicul său prin intermediul programelor şi nu numai.

Campania include o serie de elemente creative: un spot dedicat (https://www.youtube.com/watch?v=h6ev9SXGlyA&feature=youtu.be), bumpere şi promo-uri on air, dar şi elemente outdoor şi digitale, ce reflectă spiritul jucăuş, curajos şi pozitiv al TLC.

De asemenea, fanii îşi vor putea exprima emoţiile faţă de anumite momente speciale din emisiunile TLC prin intermediul unui generator de meme online (http://www.expressyourtlc.com/).

"Ideea acestui rebranding a fost de a ajuta la poziţionarea TLC în rândul unui public care este în mod natural atras de programele noastre. Prin folosirea emoticoanelor, am vrut să subliniem diversitatea trăirilor pe care emisiunile TLC le stârnesc: sunt momente de şoc şi de uimire, dar şi de emoţie reală, de la empatie până la entuziasm şi de la familiaritate până la dragoste. Poveştile spuse în programele TLC au în mijlocul lor personaje reale, cu care te poţi identifica la anumite nivele, dar care sunt puse în situaţii greu de imaginat. Cu alte cuvinte, OMG + ♥", a declarat Ada Roseti, Director de Programe pentru Discovery Europa Centrală şi de Est.

Alături de un logo nou şi o paletă de culori vibrante, campania include o nouă grilă de programe pe diverse teme: nunţi, arta culinară, familie, subiecte medicale, transformări corporale impresionante şi întâlnirile romantice în contexte speciale.

Pornind de la cele două valori de bază ale TLC, surpriza şi emoţia, campania aduce în prim plan emisiuni definitorii, ce prezintă poveşti de viaţă uimitoare, spuse dintr-o perspectivă neaşteptată.

Televiziunea a anunţat "câteva dintre programele emblematice, incluse în această campanie", pe care telespectatorii le vor putea urmări pe TLC, precum: "Regele cofetarilor" (sezonul 8) – începând din 11 mai, în fiecare miercuri, de la ora 21:00 (clanul Valastro primeşte comenzi pentru unele dintre cele mai năstruşnice torturi- un castel de nisip, o jachetă de motociclist, personaje din basme sau un pian în mărime naturală); "Mă simt bine în pielea mea" (sezonul 1) – începând din 15 mai, în fiecare duminică, de la ora 22:00 (Seria umăreşte persoane obeze care au slăbit mult şi care vor suferi noi intervenţii chirurgicale ample, pentru a li se înlătura pielea în exces); "Doi la un milion" (sezonul 1) – începând din 5 iunie, în fiecare duminică, de la ora 21:00 (fiecare episod prezintă două persoane cu aceeaşi problemă medicală rară, care petrec o săptămână împreună, aflând răspunsuri de la medici celebri); 'Tată singur, caut iubirea" (sezonul 1) – începând din 13 iunie, în fiecare luni, de la ora 21:00 (seria urmăreşte cinci taţi singuri care îşi cresc singuri copiii, dar care încearcă să găsească o femeie care să-i iubească nu numai pe ei, ci şi pe copiii lor).

TLC, televiziunea globală de divertisment pentru femei, este disponibilă în peste 99 de milioane de locuinţe din Statele Unite şi peste 300 de milioane de locuinţe din peste 150 de pieţe internaţionale.

TLC face parte din portofoliul Discovery Communications care cuprinde şi Discovery Channel, disponibil în peste 180 de pieţe, şi Animal Planet, disponibil în peste 170 de pieţe.

În prezent, în România, portofoliul integrat Discovery-Eurosport include 15 canale pay-TV: 11 canale Discovery (Discovery Channel, TLC, ID Xtra, ID, Discovery Showcase HD, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra, Discovery World, Animal Planet, Animal Planet HD, Discovery Science HD) şi 4 canale Eurosport (Eurosport 1, Eurosport 1 HD, Eurosport 2, Eurosport 2 HD).

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici