Trei jurnalişti de la Mediafax, nominalizaţi la concursul de presă de agenţie organizat de Rador

Trei jurnalişti de la Mediafax - Irina Dârlea, Mădălina Cerban şi Ovidiu Vanghele - sunt nominalizaţi la cea de-a doua ediţie a concursului de presă de agenţie organizat de Rador în cadrul Zilei agenţiilor de presă.

18 afișări
Imaginea articolului Trei jurnalişti de la Mediafax, nominalizaţi la concursul de presă de agenţie organizat de Rador

Trei jurnalişti de la Mediafax, nominalizaţi la concursul de presă de agenţie organizat de Rador

Irina Dârlea este nominalizată la categoria Cea mai bună depeşă de agenţie, cu un material intitulat "Judecătoarea din dosarul Csibi Istvan a făcut circ în sala de judecată", precum şi la categoria Cel mai bun articol de presă scrisă bazat pe o ştire de agenţie, cu un articol apărut în ziarul Gândul, "Rugăciuni, previziuni fataliste, feţe bisericeşti - la procesul privind paşapoartele biometrice".

Mădălina Cerban a obţinut o nominalizare la categoria Cea mai bună depeşă de agenţie, cu materialul "Hoţii au furat bronzul din statuia lui Carol I, pentru care PMB a plătit 10,5 milioane lei".

Totodată, Ovidiu Vanghele a obţinut o dublă nominalizare, pentru un premiu special al juriului la categoria Feature şi pentru jurnalism de investigaţie, cu materialul "AC/DC la Bucureşti, foarte aproape de a fi o înşelătorie de trei milioane de euro".

Premiile concursului de presă de agenţie organizat de Rador vor fi decernate marţi, la finalul Zilei agenţiilor de presă 2009, ce va avea loc la Sala Tinerimea Română din Bucureşti.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici