VIDEO Un Luke Skywalker mai bun decât cel creat de Disney

  • Disney i-a surprins pe fani în ultimul episod al sezonului 2 din The Mandalorian
  • O scenă generată pe computer a fost însă refăcută de o echipă independentă, cu rezultat superior
  • Clipul postat de Corridor Crew a devenit viral cu peste 1 milion de vizualizări în 24 de ore
243 afișări
Imaginea articolului VIDEO Un Luke Skywalker mai bun decât cel creat de Disney

FOTO: captură ecran YouTube Corridor Crew

Când te pui cu o companie cu resurse fără limită, trebuie să te asiguri că rezultatul este mai bun! Asta a făcut o mână de oameni care a recreat o scenă din ultimul serial Star Wars.

„Iată ce vom face. Vom crea un Deep Fake cu Luke Skywalker. Şi vă vom arăta cum o facem. Practic întrebăm: putem noi oare să facem un lucru mai bun decât o companie de miliarde numită Disney? Poate că vom reuşi.”
 
Disney a avut o misiune dificilă de când a preluat franciza Star Wars. A fost nevoită să întinerească anumite personaje ca să păstreze cronologia filmelor. Ultimul exemplu este Luke Skywalker. Actorul Mark Hamill are 69 de ani, însă în ultima apariţie din universul Star Wars are din nou 30 de ani. Disney a folosit imagini generate pe computer. Însă rezultatul nu a mulţumit toţi fanii. Aşa că o echipă de tineri s-a apucat să recreeze scena în cauză. Cu resurse limitate, ei au realizat un clip care a devenit viral cu 1 milion de vizualizări în primele 24 de ore. 
 
„Asemănarea nu este 100%, dar este mult mai aproape de adevăr, mai bine conturată şi are mult mai multă emoţie.”
 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici