Varianta românească a revistei OK!, lansată pe 12 martie - Mediafax

Varianta românească a revistei OK!, lansată pe 12 martie

Varianta românească a revistei OK! va fi lansată pe 12 martie şi va avea o apariţie bilunară, vinerea, într-un tiraj de 75.000 de exemplare, conţinutul fiind majoritar internaţional, informează Adevărul Holding, deţinătorul licenţei româneşti.

198 afişări
Imaginea articolului Varianta românească a revistei OK!, lansată pe 12 martie

Varianta românească a revistei OK!, lansată pe 12 martie

OK! România îşi propune să dezvăluie poveşti şiinterviuri din lumea starurilor şi a personalităţilor vieţiipublice, să surprindă vedete în ipostaze mai puţinobişnuite, să prezinte destinaţii atractive, ultimele tendinţe îndomeniul modei, al frumuseţii şi al tehnologiei.

Stilul OK! va fi unul high-class, orientat sprecalitate, dedicat cititorilor care vor să fie tot timpulinspiraţi, preocupaţi de informaţia "la cald", fini cunoscători ailumii mondene.

"Cu ocazia lansării acestei noi licenţe, revista OK! îşiconfirmă influenţa şi succesul pe care le are în întreaga lume.Sunt mândră să anunţ că OK! România este cea de-a 21-aediţie locală care se va alătura familiei noastre. Aceastava aduce, cu siguranţă, un suflu nou şi o imagine fresh publiculuişi advertiserilor din România", a declarat Naoulle Tir, directorInternaţional OK!.

"OK! completează paleta de publicaţii ce vor colaboraîndeaproape cu tabloidul Click!, ziarul nr. 1 din România. Lansămun titlu important într-un an dificil, subliniind decizia companieide a deţine o puternică divizie de reviste şi de a juca un rol dereferinţă în oferta editorială de mondenităţi internaţionale şiromâneşti", spune Răzvan Corneţeanu, director general AdevărulHolding.

Carmen Eberhat, director editorial al diviziei Magazine aAdevărul Holding, declarase, pe 17 decembrie 2009, pentru MEDIAFAXcă revista va fi lansată pe 19 februarie. "Am făcut deja un număr0, pe care l-am dat oamenilor din publicitate şi partenerilornoştri. Numărul acesta arată foarte aproape de cum o să araterevista la lansare", a spus Carmen Eberhat. Ea a precizat cărevista se va axa pe un conţinut în principal internaţional şi vaavea un insert cu varianta americană a revistei OK!.

Conform lui Eberhat, echipa revistei OK! are cinci redactori,coordonaţi de Elena Stoichiţă, din funcţia de redactor-şef, şiAndreea Glodea, din poziţia de redactor-şef adjunct. De asemenea,Florentina Iana va ocupa funcţia de editor coordonator.

Varianta românească a OK! va include folosireaexclusivităţilor mondene din toată lumea obţinute prin reţeaua OK!Internaţional, o pondere atractivă a imaginilor, numeroaseinterviuri cu personalităţi şi vedete, reportaje cu staruri la eleacasă, la petreceri şi la birou, şedinţe fotografice originale,recomandări în ceea ce priveşte ultimele tendinţe de fashion şibeauty, dar şi lectură, cronici de teatru şi filme, lansărimuzicale.

OK! Magazine este o publicaţie britanică săptămânală,specializată în difuzarea de informaţii despre celebrităţi. OK!Magazine este cea mai bine vândută revistă de ştiri desprecelebrităţi din Marea Britanie.

Revista a fost lansată în aprilie 1993, de Northern & Shell,ca o publicaţie lunară. Începând din 2004, când revista a fostlansată în Australia, OK! Magazine a început să se extindă la nivelinternaţional. În prezent, publicaţia apare în: Australia, Austria,Azerbaidjan, Bulgaria, China, Germania, Grecia, India, Malayisia,Mexic, Orientul Mijlociu, Filipine, Rusia, Spania, Elveţia,Thailanda, Turcia, Marea Britanie şi Statele Unite aleAmericii.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici