Veniturile din publicitate ale presei americane, din nou în scădere

Veniturile din publicitate ale ziarelor şi revistelor americane au scăzut cu 28% în cel de-al treilea trimestru al anului, comparativ cu perioada similară a anului trecut, potrivit raportului Asociaţiei americane a ziarelor.

18 afișări
Imaginea articolului Veniturile din publicitate ale presei americane, din nou în scădere

Presa tipărită şi online din Statele Unite a înregistrat, în cel de-al treilea trimestru al anului, venituri din publicitate în valoare de 6,4 miliarde de dolari (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Presa tipărită şi online din Statele Unite a înregistrat, în cel de-al treilea trimestru al anului, venituri din publicitate în valoare de 6,4 miliarde de dolari, comparativ cu perioada similară a anului trecut când înregistra venituri de 8,9 miliarde de dolari.

Veniturile din advertising ale presei tipărite au scăzut cu 28,9%, la 5,8 miliarde de dolari, anunţurile de mică publicitate generând venituri de 1,46 miliarde, în scădere cu 37,9% comparativ cu trimestrul al treilea al anului trecut.

Veniturile din publicitatea online au scăzut şi ele cu 16,9%, ajungând la 623 de milioane de dolari.

"Dată fiind starea generală a economiei, cifrele din trimestrul al treilea nu sunt surprinzătoare", a comentat John Sturm, CEO al Asociaţiei americane a ziarelor, pentru care cifrele "sunt în conformitate cu aşteptările".

Ziarele americane se confruntă de mai mult timp cu o scădere a veniturilor din publicitate care a dus şi la scăderea tirajelor.

Potrivit reprezentanţilor Asociaţiei americane a ziarelor, aceasta este cea de-a 13-a scădere trimestrială consecutivă a veniturilor din publicitate, înregistrată de presa americană.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici