Vezi aici care sunt cele mai populare personalităţi online - FOTO

Mario Lavandeira (Perez Hilton), Michael Arrington (TechCrunch), Pete Cashmore (Mashable) şi Biz Stone (Twitter) sunt câteva dintre "personalităţile web" incluse în topul 25 compilat de Forbes, ei fiind unii dintre cei care au impus schimbări în industria de divertisment şi nu numai.

151 afișări
Imaginea articolului Vezi aici care sunt cele mai populare personalităţi online - FOTO

Mario Lavandeira, cunoscut drept Perez Hilton (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Potrivit Daily Mail, cei patru au fost incluşi în topul Forbes al celor mai influente personalităţi ale internetului, oameni care, deşi nu sunt cunoscuţi neapărat după numele lor real, au un imens succes online

Mario Lavandeira (Perez Hilton), Pete Cashmore (Mashable) şi Heather Armstrong (scriitor şi blogger) fac parte dintre personalităţile online cunoscute de cei mai mulţi americani, potrivit unui sondaj anual realizat de Forbes.com. Ei sunt cunoscuţi de numeroase persoane, de la mamele casnice până la antreprenorii din industria tehnologică.

Topul Forbes al personalităţilor online se află la a patra ediţie şi indică modul în care internetul s-a transformat într-o forţă a secolului curent.

"Un copil cu o cameră web poate deveni o celebritate, un antreprenor cu o idee deşteaptă poate ajunge la Oprah, iar un blogger care scrie despre tehnologie poate ajunge la o audienţă mai mare decât un autor de bestseller-uri", spune David Ewalt de la Forbes.com.

Mario Lavandeira - cunoscut drept Perez Hilton - a devenit o celebritate prin munca proprie şi, în prezent, este la fel de popular ca staruri precum Paris Hilton şi Lil' Kim.

Forbes a calculat influenţa personalităţilor web din patru puncte de vedere: câte referinţe au avut în online, traficul de pe paginile lor online, interesul generat în presa scrisă şi televiziune şi numărul de "followeri" pe platforma de micro-blogging Twitter.

Mario Lavandeira (Perez Hilton) se află pe primul loc în clasament, pentru al treilea an consecutiv. Controversatul blogger, care publică "bârfe" din lumea actorilor americani, se autodescrie drept autorul "celui mai urât site de la Hollywood". Aciditatea materialelor sale vizavi de vedete l-au transformat şi pe el într-un star.

Site-ul său (www.perezhilton.com) are peste 7,2 milioane de vizitatori pe lună, Lavandeira fiind urmărit de 1,7 milioane de persoane pe Twitter.

Pe locul al doilea în clasamentul Forbes se află Michael Arrington, cunoscut ca editor al blogului TechCrunch (www.techcrunch.com). Acest blog acoperă start-up-urile tehnologice din Silicon Valley, precum şi industria tehnologică în general.

Pe poziţia a treia a topului se află singurul britanic din top, Pete Cashmore, expert în social media care, la 19 ani, a pus bazele blogului Mashable. De altfel, Mashable este blogul unde se scrie "despre tot ce este nou online" şi se află pe locul şase în topul celor mai populare bloguri din lume. Cashmore are, până acum, trei apariţii în topul Forbes şi este şi el urmărit de 1,7 milioane de persoane pe Twitter.

Topul principalelor 25 de personalităţi din online realizat de Forbes reflectă şi rapiditatea cu care se mişcă lumea online.

În acelaşi clasament, Evan Williams şi partenerul său de afaceri, Biz Stone, care au fondat Twitter, se află pe locul al patrulea. Twitter a înregistrat o creştere extraordinară a numărului de utilizatori în 2009, trecând de la statutul de instrument favorit al specialiştilor în tehnologii la cel de fenomen internaţional. Astfel, celebrităţi din întreaga lume, inclusiv Oprah sau Ashton Kutcher, transmit mesaje fanilor. Dovada cea mai clară a popularităţii site-ului de micro-blogging a fost faptul că serviciul a fost utilizat chiar şi de astronauţi pentru trimiterea de mesaje.

Williams şi Stone sunt frecvent intervievaţi de presă şi televiziuni şi au, împreună, peste 2,8 milioane de followeri pe Twitter.

Clasamentul complet al personalităţilor online realizat de Forbes.com este următorul:

1. Perez Hilton (www.perezhilton.com)

2. Michael Arrington - TechCrunch (www.techcrunch.com)

3. Pete Cashmore - Mashable (www.mashable.com)

4. Evan Williams & Biz Stone - Twitter (www.twitter.com)

5. Kevin Rose - Digg (www.digg.com)

6. Guy Kawasaki (www.Guykawasaki.com)

7. Heather "Dooce" Armstrong (www.Dooce.com)

8. Tila "Tequila" Nguyen (www.Tilashotspot.buzznet.com)

9. Gary Vaynerchuk (www.guyvaynerchuk.com)

10. Cory Doctorow - activist pentru drepturi digitale şi editor al Boing Boing (www.boingboing.com)

11. Om Malik - GigaOm (www. Gigaom.com)

12. Leo Laporte - Podcaster (www.Leoville.com)

13. Frank Warren - PostSecret (www.Postsecret.blogspot.com)

14. Robert Scoble (www.Scobleizer.com)

15. Chris Brogan - expert social media (www.Chrisbrogan.com)

16. Wil Wheaton (www.Wilwheaton.typepad.com)

17. Matt Drudge - Drudge Report (www.drudgereport.com)

18. Danny Sullivan (www.Daggle.com)

19. Jeff Jarvis - critic media (www.Buzzmachine.com)

20. John C. Dvorak - jurnalist specializat în tehnologie (www.Channeldvorak.com)

21. Ana Marie Cox - blogger care scrie pe teme politice (www.Anamariecox.typepad.com)

22. Ree Drummond (www.Thepioneerwoman.com)

23. Jason Calacanis (www.Calacanis.com)

24. Seth Godin - expert în marketing (www.Sethgodin.com)

25. Shane Dawson - comic pe YouTube (www.Shanedawsontv.com)

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici