Wall Street Journal online introduce un conţinut premium cu plată

Site-ul Wall Street Journal, parte a News Corporation, deţinută de Rupert Murdoch, introduce un abonament anual în valoare de circa 600 de dolari pentru Professional, serviciu prin care se obţine acces la conţinuturi premium.

21 afișări
Imaginea articolului Wall Street Journal online introduce un conţinut premium cu plată

Wall Street Journal online introduce un conţinut premium cu plată

Serviciul Professional al WSJ.com este destinat cititorilor business care caută informaţii mai detaliate decât cele disponibile pe site-ul ziarului şi va combina informaţii cu date din cadrul Dow Jones Newswires, arhivele de ştiri Factiva şi alte surse, potrivit Brand Republic.

Serviciul, despre a cărui lansare se discută de mai mulţi ani, va costa 49 de dolari pe lună. Dow Jones, proprietatea News Corp, publică WSJ şi deţine Dow Jones Newswires şi baza de date cu ştiri Factiva. Acesta este unul dintre primele demersuri ale companiei de a combina produsele, destinate unor audienţe diferite.

Produsul este parte a eforturilor organizaţiilor de ştiri de a câştiga mai multe venituri de pe urma ofertelor lor online, în pofida disponibilităţii unui volum mare de informaţii gratuite pe internet.

WSJ Professional le permite utilizatorilor să îşi construiască o pagină personalizată cu ştiri, fluxuri de informaţii şi alerte despre companii şi sectoare ale industriei care îi interesează cel mai mult,. Clienţii acestui serviciu au acces şi la conţinutul normal de pe WSJ.com.

Editorii Dow Jones vor selecta ştirile şi informaţiile pentru a-i ajuta pe utilizatorii WSJ Professional să afle cât mai multe despre subiectele care îi interesează.

Cu câteva luni în urmă, Rupert Murdoch, preşedintele News Corporation, a declarat că firma îşi va majora veniturile prin taxarea agregatarelor de ştiri şi utilizatorilor, pentru a-şi reduce dependenţa de veniturile din publicitate.

Luna aceasta, News International a lansat o schemă de membri cu plată intitulată Times+ pentru cititorii The Times şi The Sunday Times.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici