YouTube lansează o secţiune de topuri muzicale, disponibilă şi în România

Platforma video online YouTube prezintă o nouă secţiune de topuri muzicale, disponibilă în România, alături de alte 43 de ţări, care va include patru clasamente, al tendinţelor din domeniu, al melodiilor, al videoclipurilor şi al artiştilor, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

305 afişări
Imaginea articolului YouTube lansează o secţiune de topuri muzicale, disponibilă şi în România

YouTube lansează o secţiune de topuri muzicale, disponibilă şi în România

Adresa la care sunt disponibile topurile este https://charts.youtube.com/ro.

Topul tendinţelor este actualizat de mai multe ori pe zi, pentru a oferi o imagine unică şi în timp real asupra celei mai noi muzici preferate de fani. Topul oferă astfel informaţii despre piesele la care fanii reacţionează în fiecare moment.

În topul melodiilor este reflectat numărul de vizualizări ale unei piese de pe YouTube. Topul melodiilor se calculează combinând toate versiunile oficiale ale unei piese - incluzând videoclipul oficial, melodia utilizată în conţinutul generat de alţi utilizatori şi clipuri cu versuri. Acest clasament este actualizat săptămânal, duminica.

În ceea ce priveşte topul artiştilor, acesta se calculează pe baza numărului total de vizualizări pe care un artist le înregistrează pe întreaga lui discografie, incluzând aici videoclipuri oficiale, piese utilizate în conţinut generat de alţi utilizatori, înregistrări oficiale din concerte, remixuri, video-uri cu versuri, piese de pe albume, şi colaborări. Topul artiştilor este şi el actualizat săptămânal, duminica.

Nu în ultimul rând, videoclipurile muzicale de pe YouTube sunt ierarhizate în funcţie de numărul de vizualizări. Topul videoclipurilor muzicale este actualizat tot săptămânal, duminica.

Detalii complete despre modul în care se calculează topurile YouTube se găsesc pe adresa https://goo.gl/KWbvfZ.

Platforma online YouTube a fost înfiinţată în 2005 de trei foşti angajaţi ai PayPal - Chad Hurley, Steve Chen şi Jawed Karim -, iar, în noiembrie 2006, a fost cumpărată de Google pentru 1,65 de miliarde de dolari.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici