YouTube vrea să introducă un serviciu cu plată care să excludă reclamele de pe site

YouTube ia în considerare introducerea unui serviciu contra cost care să le permită utilizatorilor excluderea reclamelor care rulează pe site, în condiţiile în care compania vrea să-şi crească veniturile prin dezvoltarea unor servicii cu plată, relatează The Wall Street Journal.

640 afişări
Imaginea articolului YouTube vrea să introducă un serviciu cu plată care să excludă reclamele de pe site

YouTube vrea să introducă un serviciu cu plată care să excludă reclamele de pe site

"Consumatorii vor putea alege să vadă reclamele sau să plătească o taxă, ceea ce reprezintă un model interesant. Există deja mai multe aplicaţii mobile care le permit utilizatorilor să aleagă dacă vor ca reclamele să le fie afişate pe ecran sau să plătească pentru a evita acest lucru", a declarat Susan Wojcicki, directorul general executiv al YouTube.

Wojcicki a decis orientarea companiei spre introducerea serviciilor cu plată.

"YouTube se bazează, în acest moment, pe publicitate, ceea ce este excelent, pentru că asta ne-a permis accesul la un miliard de utilizatori. Dar va fi un moment în care oameni nu vor mai vrea să vadă reclame", a declarat Wojcicki.

YouTube lucrează la un model de afacere bazat pe plata unor abonamente, marcând o schimbare importantă faţă de conceptul centrat pe publicitate, care a transformat platforma în cel mai mare site video din lume.

În luna iunie, YouTube a anunţat că intenţionează să lanseze un serviciu contra cost de streaming de muzică, care va exclude reclamele. Proiectul nu a fost, însă, pus în aplicare, întrucât divizia Google a primit critici de la organizaţii ale producătorilor privind termenii nefavorabili ai contractelor impuse de companie.

De asemenea, în urmă cu un an, YouTube a creat o opţiune prin care furnizorii de conţinut îşi pot crea propriile canele bazate pe abonament. Aceste canale le permit creatorilor de clipuri video să încaseze o taxă de la utilizatorii care vor să se uite la materialele lor.

De la preluarea conducerii YouTube în luna februarie a anului trecut, Wojcicki a încercat să găsească noi metode pentru ca divizia pe care Google a cumpărat-o în 2006 pentru 1,65 miliarde de dolari să genereze venituri şi profituri mai mari.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici