Zece instituţii media, în competiţie la Teacher's Film Festival

Mediafax, Gazeta Sporturilor, Tabu, Sanoma Hearst, Business Publishing Group, Reader's Digest, Time Out, Maxim, Playboy şi Edipresse sunt instituţiile media care se află printre cele 37 de companii înscrise în competiţie la cea de-a treia ediţie a Teacher's Film Festival.

57 afișări
Imaginea articolului Zece instituţii media, în competiţie la Teacher's Film Festival

Zece instituţii media, în competiţie la Teacher's Film Festival

De asemenea, în competiţie participă şi alte companii din domeniul auto, bancar, al telefoniei mobile etc.

Categoriile pentru care participanţii vor fi nominalizaţi sunt "Cel mai bun film", "Cea mai bună regie", "Cel mai bun actor într-un rol principal", "Cea mai bună actriţă într-un rol principal", "Cel mai bun actor într-un rol secundar", "Cea mai bună actriţă într-un rol secundar", "Cel mai bun scenariu", "Cea mai bună imagine", "Cele mai bune efecte speciale", "Cea mai bună coloană sonoră", "Cea mai bună scenografie", "Cel mai bun decor" şi "Cele mai bune costume".

Ediţia din anul acesta a Teacher's Film Festival le dă participanţilor posibilitatea de a pregăti filmele pe toată perioada verii, urmând ca vizionările şi seara de Gală să aibă loc în perioada 21 octombrie-17 noiembrie.

"Este o bucurie pentru noi să observăm că atât de multe companii, din domenii diferite, cum ar fi bancar, media, IT&C, comunicaţii mobile, au văzut în Teacher's Film Festival o oportunitate de a-şi demonstra creativitatea şi de a se cunoaşte mai bine, dincolo de task-uri zilnice", a declarat Simona Vlad, Brand Manager Teacher's.

La momentul înscrierii, fiecare companie trebuie să aleagă echipa şi filmul pe care îl va re-interpreta.

După trimiterea formularului de înscriere, participanţii au la dispoziţie întreaga vară pentru a stabili care este scena cea mai relevantă din filmul selectat şi pentru a pregăti filmarea, cu tot ceea ce presupune acest lucru: scenariu, costume, scenografie, machiaj. În final, fiecare va simţi emoţiile şi plăcerea de a-şi vedea filmul pe marele ecran, în perioada vizionărilor, dar şi bucuria de a păşi pe covorul roşu la Gala de Premiere.

Pentru a uşura sarcina tinerilor cineaşti, echipa Teacher’s pune la dispoziţia fiecărei companii participante regizori, asistenţă de montaj şi post-producţie, precum şi ghidul "Cum se realizează un film", un material cu sfaturi practice pentru cei care se află pentru prima dată de cealaltă parte a camerei de filmat.

Pe site-ul www.teachersfilmfestival.ro, publicul va putea urmări detalii picante din culisele filmărilor şi filmele produse de fiecare echipă, dar şi consulta informaţii privind juriul, prezentatorii evenimentului, nominalizaţii şi câştigătorii.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici