A construit un imperiu în industria cosmetică. Povestea româncei care este mai bogată decât Vera Wang, Madonna sau Celine Dion

Anastasia Soare a reuşit să construiască, în două decenii, un imperiu în industria cosmetică, relatează Business Magazin într-un articol dedicat româncei care, anul trecut, s-a clasat în topul Forbes al celor mai bogate femei antreprenor din lume, care şi-au construit singure afacerile.

4827 afişări
Imaginea articolului A construit un imperiu în industria cosmetică. Povestea româncei care este mai bogată decât Vera Wang, Madonna sau Celine Dion

Kim Kardashian şi Anastasia Soare. Foto: Hepta

Compania pe care a fondat-o a evoluat de la un salon de frumuseţe închiriat la o reţea de saloane răspândite la nivel mondial, precum şi la o linie de cosmetice distribuite în peste 3.000 de magazine, anul trecut.

În România, brandul funcţionează în sistem de franciză, prin intermediul a patru saloane în cadrul cărora se comercializează şi produsele Anastasia Beverly Hills. Potrivit celor mai recente date publicate de Ministerul de Finanţe, franciza a înregistrat, în 2016, venituri de aproximativ 4,44 milioane de lei, scrie Business Magazin.

Recent, fondul american de investiţii cu capital de risc Texas Pacific Group (TPG) a anunţat achiziţia unui procent minoritar din Anastasia Beverly Hills, prin care compania româncei urmăreşte expansiunea globală a brandului şi accesul la expertiza TPG.

Detaliile cu privire la valoarea tranzacţiei nu au fost divulgate, însă se estimează că suma plătită ar ridica valoarea companiei la aproximativ 3 miliarde de dolari, iar averea Anastasiei Soare la 1 miliard de dolari, devansând astfel nume precum Vera Wang, Madonna sau Celine Dion.

Anastasia Soare consideră că cea mai mare realizare din cariera ei este faptul că i-a oferit fiicei sale un scop, ceva de care să fie cu adevărat pasionată: Claudia Soare este preşedintele companiei şi, totodată cea care a generat sporirea vânzărilor companiei, prin promovarea acesteia pe reţelele de socializare.

„Fiecare este diferit şi fiecare va avea un drum propriu. Ne dorim cu toţii să reuşim şi să ne depăşim fricile. Sfatul meu pentru toţi viitorii antreprenori este să nu renunţe niciodată, să înţeleagă că drumul către succes este dificil şi să meargă mereu înainte”, spune antreprenoarea, după trei decenii de la emigrarea în Statele Unite şi 22 de ani de la deschiderea propriului salon.

Piaţa globală de produse cosmetice a fost evaluată la peste 532 de miliarde de dolari, potrivit companiei de cercetare Orbis Research, iar previziunile reprezentanţilor pieţei vizează o creştere de până la aproximativ 805 miliarde de dolari până în 2023, înregistrând o rată anuală de creştere de 7,14%, în intervalul 2018 - 2023.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici