Afacerile proprietarului Zara în România s-au apropiat de 300 milioane de euro, iar online-ul a adus 7-8%

Grupul spaniol Inditex, care deţine pe piaţa locală şapte bran­duri de modă printre care şi Zara, a terminat anul trecut cu afaceri de aproape 300 de milioane de euro, iar online-ul a avut o contribuţie de 7-8%, potrivit surselor ZF.

495 afişări
Imaginea articolului Afacerile proprietarului Zara în România s-au apropiat de 300 milioane de euro, iar online-ul a adus 7-8%

Afacerile proprietarului Zara în România s-au apropiat de 300 milioane de euro, iar online-ul a adus 7-8% (Imagine: Sebastian Marcovici / Mediafax Foto)

După cifra de afaceri la nivel de grup, Inditex este liderul pieţei locale de modă, însă la nivel de brand, suedezii de la H&M sunt lideri, cu vânzări de aproape 200 de milioane de euro în 2015. Zara şi celelalte branduri ale Inditex nu şi-au anunţat încă oficial rezultatele pe 2015.

Spaniolii au în România 108 magazine sub şapte branduri, respectiv Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti şi Oysho.

Toate cele şapte branduri sunt prezente şi online, după ce marca de lenjerie intimă Oysho şi-a deschis magazin pe internet săptămâna trecută.

Pariul pe online al spaniolilor a început încă de acum trei ani cu Pull&Bear şi a continuat şi cu restul brandurilor. Apetitul ro­mâ­nilor pentru cumpărături pe internet i-a convins pe spanioli să continue expansiunea pe acest segment care are o pondere în creştere şi în totalul businessului lor local.

 

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

  

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici