ANALIZĂ Mediafax Monitorizare: Cele mai vechi şi cele mai noi mall-uri din Capitală îşi dispută supremaţia în media online - FOTO

Cele mai vechi şi cele mai noi mall-uri din Capitală îşi dispută supremaţia în media online, Anchor Grup, dezvoltatorul celor mai vechi - Bucureşti Mall şi Plaza Romania - şi NEPI, dezvoltatorul Promenada Mall şi Mega Mall, având cele mai multe menţiuni pe online în primele şase luni din 2015.

596 afișări
Imaginea articolului ANALIZĂ Mediafax Monitorizare: Cele mai vechi şi cele mai noi mall-uri din Capitală îşi dispută supremaţia în media online - FOTO

ANALIZĂ Mediafax Monitorizare: AFI Palace Cotroceni - cel mai citat mall în presa online în semestrul unu (Imagine: Andrei Pungovschi/Mediafax Foto)

Luând în considerare interesul publicului şi al presei, Mediafax Monitorizare a realizat o analiză comparativă privind frecvenţa cu care mall-urile din Bucureşti au fost menţionate în presa online. Studiul s-a bazat pe monitorizarea a peste 1.380 de surse online în perioada 1 ianuarie - 30 iunie 2015.

Astfel, NEPI prin Promenada Mall şi Mega Mall cumulează 2184 citări, fiind înaintea Anchor Grup, care prin Bucureşti Mall şi Plaza Romania întruneşte 1764 citări, însă separat cel mai citat mall în presa online în primele şase luni ale anului 2015 a fost AFI Palace Cotroceni, urmat de Mega Mall, Promenada Mall şi Băneasa Shopping City.

Topul mall-urilor ca număr de citări în primele şase luni ale anului 2015 este: AFI Palace Cotroceni (1252), Mega Mall (1161), Promenada Mall (1023), Băneasa Shopping City (948), Bucureşti Mall (904), Plaza Romania (860), Sun Plaza (718), Unirea Shopping Center (487), Grand Arena (65), Liberty Center (55), Militari Shopping City (54).

Ca pondere în total citări, AFI Palace Cotroceni a avut 17%, Mega Mall - 15%, Promenada Mall - 14%, Băneasa Shopping City -13%, Bucureşti Mall - 12%, Plaza Romania -11%, Sun Plaza - 9%, Unirea Shopping Center - 6%, Grand Arena, Liberty Center şi Militari Shopping City - câte 1%.

Dsitribuţia pe cele şase luni ale semestrului unu arată că Mega Mall a înregistrat cele mai multe referiri în on-line în luna mai, datorită în principal inaugurării de la mijlocul acestei luni, însă chiar şi în aceste condiţii nu a depăşit AFI Palace Cotroceni la total citări pe întreaga perioadă.

Cea mai bună lună pentru patru din cele 11 mall-uri analizate a fost ianuarie, când au înregistrat cele mai multe referinţe comparativ cu celelalte luni ale primului semestru.

Astfel, luna ianuarie fost cea mai performantă ca mediatizare în on-line pentru AFI Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Unirea Shopping Center şi Grand Arena, luna februarie pentru Liberty Center, luna martie pentru Bucureşti Mall şi Militari Shopping City, luna aprilie pentru Plaza Romania, luna mai pentru Mega Mall, Promenada Mall şi Sun Plaza, iar în luna iunie referinţele au fost în general mai modeste, una din cauze fiind venirea verii.

(Pentru detalii suplimentare referitoare la această analiză şi analize similare puteţi accesa: http://www.monitorizare.mediafax.biz/Site/Pages/Public/contact.aspx Ne puteţi contacta şi prin e-mail la: monitorizare@mediafax.ro sau la numărul de telefon 031/82.56.152)

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici