- Home
- Economic
- FRANKFURT, (12.06.2012, 16:32)
- Anca Dumitrescu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
BMW şi Mercedes curtează bloggerii pentru creşterea expunerii publice şi a veniturilor
BMW, Mercedes şi alţi producători de automobile de lux îşi intensifică eforturile de atragere a bloggerilor pentru creşterea expunerii la posibilii cumpărători la care nu pot ajunge prin intermediul reclamelor din presa scrisă şi televiziune.
295 afișări

BMW şi Mercedes curtează bloggerii pentru creşterea expunerii publice şi a veniturilor (Imagine: Razvan Chirita/Mediafax Foto)
"Dacă demonstrezi Lamborghini sau Ferrari că poţi atrage 1 milion de vizualizări pentru o postare video sunt mai mult decât fericiţi să îţi împrumute o maşină. Media tradiţională dispune încă de o expunere largă, dar lucrurile se schimbă rapid", a declarat Adnan Ebrahim, care administrează site-ul CarThrottle.com din Londra.
Ebrahim a scris articole despre maşini pe blog pe tot parcursul studenţiei, până când a fost contactat de Volvo Cars, care l-a invitat la un test drive. Hobby-ul său s-a transformat într-o slujbă full-time, producătorii de maşini de lux căutând să se promoveze în faţa unor noi cumpărători, relatează Bloomberg.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Un bărbat a cheltuit 160.000 de lire sterline pentru a vizita 700 de morminte din întreaga lume
-
Criza din Taiwan. Chinezilor le creşte din nou tensiunea: o altă delegaţie americană a aterizat la Taipei
-
JK Rowling, autoarea seriei Harry Potter, ameninţată: Nu-ţi face griji, tu eşti următoarea!
-
Se strânge laţul european pentru Rusia: Polonia ia în considerare restricţionarea vizelor pentru cetăţenii ruşi
Comentariile de pe bloguri şi Twitter influenţează designul maşinilor şi estimările de vânzări.
BMW a anunţat că a înregistrat o majorare a veniturilor cu 88 de milioane de euro pentru gama BMW Serie 1 prin atragerea clienţilor numai printr-o campanie online.
"Este în mod special important pentru producătorii de automobile de lux să construiască un ataşament emoţional pentru brandurile lor. Web-ul este locul generaţiei tinere, dar Generaţia Y ajunge acum la o vârstă la care îşi poate permite maşini de lux", a declarat Stefan Bratzel, director al Centrului pentru Management Auto la Universitatea pentru Ştiinţe Aplicate din Bergisch, Gladbach, Germania.
Cheltuielile pentru publicitate online ale producătorilor auto din Statele Unite ar putea creşte cu 57%, la 1,4 miliarde de dolari, până în 2016, anticipează firma de consultanţă BIA/Kelsey din Virginia. În schimb, cheltuielile totale pentru publicitate ale companiilor auto vor creşte cu numai 8,2%, la 10,6 miliarde de dolari.
Investiţiile mai mari în publicitatea online reflectă concurenţa în creştere, în special pe segmentul vehiculelor de lux, unde Merceds şi Audi au promis să devanseze BMW, liderul pieţei de profil, până la sfârşitul acestui deceniu. BMW se foloseşte de Internet pentru păstrarea distanţei faţă de concurenţă, atribuind majorarea producţiei coupe-ului BMW Serie 1 M cu 68% promovării online.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.





TACATACA.PROSPORT.RO

GANDUL.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe