- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (13.04.2011, 20:12)
- Ovidiu Bărbulescu , ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Boc: La autostrada Cernavodă-Medgidia credeam că există constructori care îşi respectă obligaţiile
Ministerul Transporturilor a fost obligat să modifice programul construcţiei autostrăzii Cernavodă-Medgidia nu din cauza Guvernului, ci pentru că firma constructoare nu şi-a făcut datoria, a declarat, miercuri, premierul Emil Boc.
72 afișări
Boc: La autostrada Cernavodă-Medgidia credeam că există constructori care îşi respectă obligaţiile (Imagine: Bogdan Stamatin/Mediafax Foto)
El a răspuns astfel întrebat de jurnalişti dacă nu s-a hazardat atunci când a anunţat că Guvernul va finaliza această lucrare.
"Firma care nu şi-a făcut datoria nu făcea parte din ceea ce eu mă aşteptam să se întâmple în România. Eu am crezut că în România există constructori de bună credinţă, care îşi respectă obligaţiile contractuale. Din nefericire, nu peste tot este aşa, de aceea ministerul a fost nevoit să îşi modifice programul, nu datorită Guvernului, ci datorită faptului că firma nu şi-a făcut datoria", a spus Boc.
ULTIMELE ȘTIRI
-
NATO va schimba abordarea față de Ucraina. Ce dezvăluie documentul exclusiv obținut de Corriere della Sera, care ar urma să fie aprobat în iulie la Summit-ul NATO
-
Certificate de naştere şi de deces în format digital în mai multe oraşe din ţară
-
Cazurile de rujeolă cresc din nou în Europa, cu România pe loc fruntaş
-
UE, acord privind profiturile de pe urma mărfurilor ruseşti: 90% din fonduri vor fi folosite pentru a ajuta militar Ucraina
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a notificat compania franceză Colas cu privire la rezilierea contractului pentru proiectarea şi execuţia tronsonului de autostradă Cernavodă-Medgidia şi va organiza o altă licitaţie.
Potrivit CNADNR, compania franceză nu a finalizat proiectarea autostrăzii decât pentru 6 kilometri din cei peste 20 de kilometri ai traseului şi nu a obţinut avizele şi acordurile necesare, inclusiv autorizaţia de construire, însă solicită costuri suplimentare importante şi prelungirea termenului de execuţie cu doi ani.
În prezent, se află în execuţie un tronson de 5,5 kilometru la care lucrările au început cu întârziere, în vara anului trecut.
Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a declarat, marţi, că firma franceză a cerut suplimentarea valorii contractului cu 16 milioane euro, din cauza modificării traseului pe o distanţă de 14 km din lungimea totală de 20 km a tronsonului.
Ministrul a menţionat şi alte motive pentru care a decis rezilierea contractului, respectiv solicitarea pentru prelungirea termenului final cu doi ani, pentru 2013, nefinalizarea proiectului pe o distanţă de 14 km şi începerea construcţiei pe o distanţă de 5,5 km cu un an întârziere, respectiv în vara anului 2010.
Ca reacţie la anunţul ministrului privind rezilierea contractului, Colas a susţinut că a primit autorizaţiile şi terenurile doar pentru construcţia a 6 km din tronsonul Cernavodă-Medgidia, aşteptând decizia oficială pentru restul de 14 km.
Colas a primit în noiembrie 2008 contractul pentru tronsonul de autostradă Cernavodă-Medgidia, în valoare de 224 milioane euro.
Citește pe alephnews.ro: Israelul avertizează SUA că decizia de înghețare a livrărilor de armament ar putea periclita negocierile privind ostaticii: „SUA trebuie să pună presiune pe Hamas, nu pe Israel”
Citește pe www.zf.ro: Prăbuşirea dureroasă a celei mai fierbinţi pieţe imobiliare: birourile stau goale, spaţiile comerciale sunt pustii, iar clădirile fantomă rezidenţiale domină orizontul
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Prăbuşirea dureroasă a celei mai fierbinţi pieţe imobiliare: birourile stau goale, spaţiile comerciale sunt pustii, iar clădirile fantomă rezidenţiale domină orizontul
Dacă aţi avea de ales între a munci mai puţin şi a câştiga mai puţin sau a munci mai mult şi a câştiga mai mult, ce aţi alege? (Nu, să munceşti mai puţin şi să câştigi mai mult nu este o soluţie)
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Transformarea incredibilă a lui Valentin Ceaușescu, la 76 de ani! Viața grea de după Revoluție l-a marcat pe fiul lui Nicolae Ceaușescu
PROSPORT.RO
De la ce s-ar fi infectat Florin Piersic, de fapt. Amputarea piciorului, decizia drastică a medicilor: 'Este gravă starea lui'
CANCAN.RO
Câți copii are de fapt Florin PIERSIC? Secretul pe care l-a ținut ascuns toată viața: „Vreau să fac ceva...”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe