Bonea: În 2016 vom deschide trei noi magazine Delta Studio şi trei restaurante Naan

Delta Studio intenţionează să-şi extindă reţeaua în 2016, prin inaugurarea a trei magazine în oraşe din centrul şi vestul ţării, tot acolo urmând să fie deschis şi câte un restaurant Naan Studio, a declarat agenţiei MEDIAFAX Dragoş Bonea, directorul general al companiei.

1503 afișări
Imaginea articolului Bonea: În 2016 vom deschide trei noi magazine Delta Studio şi trei restaurante Naan

Bonea: În 2016 vom deschide trei noi magazine Delta Studio şi trei restaurante Naan

"Ne gândim să trecem din nou la dezvoltare. În decembrie am deschis un magazin în Chişinău, iar din 2016 vrem să ne extindem în ţară, în oraşe mai mari din centrul şi vestul ţării. Acum avem magazine în Bucureşti, Iaşi, Constanţa, Braşov, Piteşti, Ploieşti şi Piatra Neamţ. Vrem să revenim în oraşele unde am fost înainte de criză, dar pe noul concept", a spus Bonea.

În această lună, Bonea a deschis, în zona cinematografului Scala, Naan Studio, un restaurant în care proprietarul Delta a investit aproximativ 200.000 de euro.

"După ce îl punem la punct, am vrea să ne extindem în oraşele mari din ţară, unde va fi Delta Studio, vrem să fie şi un Naan Studio. Bucătăria e internaţională, deşi după nume ar părea indian. Fiind vorba de studio, vrem să inovăm şi să aducem tot timpul preparate noi. O să fie un meniu de bază, dar vom veni cu multe preparate noi. Vrem să fie ca un fel de laborator în care se creează", a completat Bonea, care a precizat că se adresează aceluiaşi tip de clienţi precum cei din magazinele de amenajări interioare, respectiv mediu spre lux.

Delta Studio este specializat în amenajări interioare, oferind produse care pornesc de la ceramică şi instalaţii sanitare din import, până la canapele şi mobilă pentru bucătărie sau sufragerie, produse în fabrica proprie de la Piatra Neamţ.

În septembrie 2008, înaintea crizei, Delta avea o reţea de peste 30 de magazine şi o cifră de afaceri de aproximativ 50 de milioane de euro.

Dragoş Bonea a decis să restrângă activitatea companiei şi să se concentreze pe un nou tip de business, în care vizaţi erau clienţii cu venituri medii şi mari. Astfel, a apărut Delta Studio, un concept în care clienţii pot găsi de la produse sanitare, până la mobilă pentru întreaga casă produsă în fabrica Delta de la Piatra Neamţ, dar au parte şi de consilierea unui arhitect.

"Noi am regândit strategia de marketing de vreo trei-patru ani, în sensul că vindeam mai mult plăci ceramice şi obiecte sanitare pentru băi. Până în 2007-2008 am încercat să abordăm toate sectoarele de clienţi, de la economic la lux. Între timp, s-au dezvoltat reţelele de bricolaj şi au prins în zona de economic. Atunci am regândit lucrurile în aşa fel încât să ne axăm pe segmentul mediu-lux, dar să oferim toată amenajarea, toate produsele de care ai nevoie, inclusiv sfaturile din partea unor arhitecţi, care pot să gândească în ansamblu amenajarea", a subliniat Bonea.

Omul de afaceri susţine că românii au început să aibă încredere în sfaturile arhitecţilor, însă mai este loc pentru educarea clienţilor.

"În loc de abordarea «te descurci de unul singur, te duci într-un magazin de bricolaj, îţi alegi tu, îţi măsori tu, îţi gândeşti singur proiectul», îi permiţi unui arhitect să te ajute, deoarece costul de arhitectură e mic în comparaţie cu ponderea proiectului şi arhitectul nu te duce spre produse scumpe, ci îţi optimizează bugetul disponibil. De exemplu, pentru un apartament de două camere amenajarea, cu sfaturile unui arhitect, porneşte de la 6-7.000 de euro. De aici, se poate face un upgrade pe produse mai scumpe şi tocmai acesta este rolul arhitectului, pentru ca omul să nu se sperie. Chiar am împărţit totul între două şi cinci stele. Deci 6-7.000 de euro ar fi în categoria două stele", a explicat Bonea.

El a afirmat că produsele firmei sale se adresează unui procent de 25% dintre cumpărători, deoarece aproximativ 70% caută să cumpere materiale cât mai ieftine şi să efectueze lucrările de modernizare în regie proprie.

"Am încercat să structurez piaţa pe segmente de clienţi şi am ajuns la concluzia că 70% se duc pe zona de economic şi asta înseamnă reţelele de bricolaj sau Ikea şi Kika, pe partea de mobilă. Cam 25% e piaţa celor cărora ne adresăm noi şi cam 5% e zona de ultralux, unde oamenii chiar nu se uită la bani şi vor lucruri extravagante", a mai spus Bonea.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici