- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (24.12.2013, 14:26)
- Liviu Iancu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
Campanie de 25 milioane de euro pentru TURISMUL ROMÂNESC: unde şi cum va fi promovat
Campania de promovare a turismului românesc în intervalul 2014-2015 va include reclame outdoor, precum şi în media din ţară şi străinătate şi va costa peste 25 de milioane de euro, a declarat agenţiei MEDIAFAX Răzvan Filipescu, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT).
753 afișări

Campanie de 25 milioane de euro pentru TURISMUL ROMÂNESC: unde şi cum va fi promovat (Imagine: Lucian Muntean/Mediafax Foto)
Astfel, ANT organizează licitaţii în valoare totală de 18-19 milioane de euro pentru promovarea turismului românesc pe televiziuni şi în presa scrisă din SUA, Germania, Franţa, Marea Britanie, Italia şi România.
Acestora li se vor adăuga campanii outdoor pe pieţele respective, plus alte destinaţii, considerate de ANT "de oportunitate", respectiv Israel, Polonia, Turcia, Rusia, Austria şi Republica Moldova.
În plus, vor fi lansate campanii de promovare online pe aceste pieţe, pentru care nu s-a stabilit încă un buget.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Viața în orașul de la granița dintre China și Rusia: „Nimeni nu vrea să fie prieten cu noi”
-
Donald Trump, primul fost preşedinte american care ar putea fi pus sub acuzare/ Starletă porno: "Voi dansa în stradă dacă Trump merge la închisoare"
-
Marea Britanie neagă că tancurile sale cu uraniu sărăcit, ce au fost livrate Ucrainei, ar provoca radiaţii
-
Putin ameninţă Marea Britanie din cauza furnizării de muniţie cu uraniu Ucrainei: Rusia va fi nevoită să reacţioneze
"Aceste campanii de promovare urmăresc creşterea notorietăţii turismului românesc şi a brandului României. Toată campania va fi susţinută din fonduri europene şi va depăşi 25 de milioane de euro, la care se vor adăuga şi sumele alocate pentru online", a mai spus Filipescu.
Licitaţiile pentru promovarea pe canale tv şi presă scrisă beneficiază de un buget, fără TVA, de 11,3 milioane de lei pentru SUA, 13,6 milioane de lei pentru Franţa, 17 milioane de lei pentru Germania, 16,6 milioane de lei pentru România, 13,6 milioane de lei pentru Italia şi 12,5 milioane de lei pentru Marea Britanie.
Anul trecut au venit în Romania, potrivit Institutului Naţional de Statistică, aproximativ 1,6 milioane de turişti străini, în creştere cu 9,1%. În primele zece luni ale anului în curs, numărul turiştilor străini a fost de aproape 1,5 milioane, cu 3,3% mai mult decât în perioada similară a anului trecut.



Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.




CANCAN.RO



ULTIMA ORǍ
vezi mai multe