- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
Cât plătesc băncile locale ca să-şi facă reclamă la credite pe Google
Băncile din România care şi-au făcut în luna ianuarie reclamă prin intermediul Google, cel mai mare motor de căutare din lume, la ofertele de împrumuturi au plătit şi şase dolari pentru a folosi cuvântul-cheie "credit" în anunţuri, potrivit datelor agregate de agenţia de web marketing Today's.

Cât plătesc băncile locale ca să-şi facă reclamă la credite pe Google
"Credit" a fost cel mai scump cuvânt-cheie plătit de băncile din România în luna ianuarie pe Google AdWords, potrivit sursei citate.
"Creditele au fost promovate foarte mult în ultimele trei luni ale anului 2010 pe Google", potrivit lui Marius Lăzărescu, CEO al Today's şi expert certificat Google AdWords.
Google AdWords este un serviciu de publicitate online plătită, care funcţionează după metoda cost pe clic (pay per clic), ceea ce înseamnă că un client al Google AdWords va fi taxat doar în momentul în care un utilizator care navighează pe internet a dat clic pe link-ul aferent anunţului afişat de motorul de căutare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
VIDEO. Ramzan Kadîrov amenință Polonia: „Vă atacăm în 6 secunde, dacă primim ordin”
-
Putin, tot mai arogant: Rusia devine din ce în ce mai puternică cu sancţiuni
-
Drulă analizează cele 6 luni de guvernare PSD-PNL-UDMR: Ne îndreptăm către o catastrofă
-
Cristian Popescu Piedone face contestaţie la executarea pedepsei în dosarul „Colectiv”
Citeşte mai multe despre cât plătesc băncile ca să-şi facă reclamă pe Google pe www.zf.ro.



Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.


TACATACA.PROSPORT.RO

GANDUL.RO

