- Home
- Economic
- (07.11.2020, 08:02)
- Teona Tomoiaga
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ce cumpără generaţia Z. Ce caută la raft şi care sunt argumentele care îi conving
- Pentru 68% din tineri contează ca produsul să fie eco friendly
- Pentru fete contează într-o măsură mai mare ca produsele să fie prietenoase cu mediul
- Pentru aproape 50% dintineri contează mult că un produs este realizat local
948 afișări
Ce cumpără generaţia Z. Ce caută la raft şi care sunt argumentele care îi conving
Pandemia a schimbat şi comportamentul generaţiei Z. Tinerii între 16-24 de ani nu au dat năvala în online să cumpere pe baza dorinţelor de moment, ci sunt gata de sacrificiu.
Şapte din zece tineri sunt influenţaţi pozitiv dacă un produs este eco-friendly sau made in Romania. Nici nu mai pun banii pe primul loc, ci echlibrul între viaţa personală şi muncă. Şi, mai ales, să muncească de plăcere. Aşa că dacă vrei să atragi un tânăr în compania ta, trebuie să îi oferi un job care să îl pasioneze şi să-i laşi şansa pentru viaţă în afara muncii. O spune Dragoş Petrescu, unul dintre cei mai puternici antreprenori locali, la o emisiune a Ziarului Financiar.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Administrația Biden va crește de 4 ori tariful pe EV-urile importate din China. China critică planurile SUA
-
Ambasadorul Israelului distruge Carta ONU cu un tocător de hârtie. A protestat împotriva votului pro-Palestina
-
Cum poate fi blocată Rusia pe front. Ucraina aşteaptă primele avioane de luptă F-16 în iunie sau iulie - surse
-
Novak Djokovic, lovit de o sticlă de apă, a ieşit de pe teren sângerând
Dragoş Petrescu: 51% dintre ei doresc să ia calea antreprenoriatului sau a management-ului. Pandemia a făcut un switch în dorinţele lor de consum. Adică ei au direcţionat banii pe care ei îi alocau înainte în călătorii spre zona de training şi pregătire. Preferă să cheltuiască pe produsele astea de igienă personală şi de siguranţă, evident, epidemiologică. Pentru ei contează provenienţa locală, adică produs în România, şi asta merge de le obiecte, dar şi produse de mâncat. 68% din ei, pentru ei contează ca produsul să fie eco-friendly.
Citește pe alephnews.ro: Primele probleme la cipul Neuralink: Ce s-a întâmplat în creierul primului om implantat, la doar o lună după ce a primit dispozitivul
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Schimbarea de sex a ajuns în România. Un programator din Cluj a cerut în instanță să devină „femeie”
Temerile occidentalilor se adeveresc: China îşi transformă în continuare supracapacitatea de producţie în exporturi, iar acestea cresc, în special cele ale industriilor high-tech, pe care ţara se bazează pentru a-şi revitaliza economia
Cine este tânărul din România care a preluat conducerea imperiului de sute de milioane de euro construit de tatăl său
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce transformare pentru femeia care l-a înnebunit pe Gigi Becali! A făcut avere din imaginile cu ea dezbrăcată!
PROSPORT.RO
Ce a pățit acest pensionar italian de 79 de ani, după ce s-a cuplat cu o româncă de 28 de ani. Cine (și CE) era Simona, de fapt
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe